В цій статті затрунуте важливе питання вивчення англійської мови з індівідуальним підходом. Згідна з тим, що ідея індівідуально-особистістного підходу при навчанні англійської мови є актуальною.
Кожна дитина є індивідуальністю, яка потребує окремого підходу. Згідна, що кожен вихованець, має неповторні риси, притаманні тільки йому. Також підтримую Вашу думку, що у навчанні іноземних мов,
ступень засвоєння мовного матеріалу перебуває в прямій залежності від характеру взаємодій викладача з вихованцями.
#2
Вербова О.В.(Wednesday, 17 January 2018 13:39)
В цій статті обгрунтовано доцільність індивідуального підходу викладача до кожного учня. Я згодна з Вашою думкою, якщо вчитель знає і ураховує особливості розвитку навчальних можливостей кожного учня
й навчальної групи, підтримує з дітьми постійний словесний контакт - це прогнозує успішність їх навчальної діяльності .
#3
Малишевська Н.О.(Thursday, 18 January 2018 09:19)
Згодна, що успішність педагогічної діяльності перебуває у прямій залежності від знання педагога особливості своїх учнів. Тому знання індивідуальних рис учня, який навчається в гуртку, забезпечує
побудову іншої системи навчання. Але, я вважаю, індивідуальний підхід в навчанні невід'ємний від групової та фронтальної форм роботи.
#4
Колос О. М.(Thursday, 18 January 2018 11:17)
Стаття актуальна, ще раз нагадує, що індивідуальний підхід важливий у навчанні дітей, а особливо іноземним мовам. Індивідуальний підхід до кожної дитини допомагає розкрити її потенціали, нахили,
здібності. Хочу підкреслити, сучасний освітній процес орієнтований на особистість, якщо педагог в своїй роботі враховує індивідуальні якості учнів, вихованців - це запорука успішного оволодіння
знаннями, уміннями, навичками.
#5
Петрук Л.А.(Thursday, 18 January 2018 12:18)
Стаття цікава та пізнавальна. Згодна з автором,що саме індивідуальний підхід у навчанні англійської мови обов'язково передбачає знання і облік індивідуальних якостей кожного,своєрідність його
природних та соціальних рис.
#6
Павлюк О. В., Гальчинська Н. В.(Thursday, 18 January 2018 12:26)
Постановка проблеми та актуальність в даній статті є доцільною та відповідає поставленим завданням. Стаття повністю розкриває власне індивідуальний та особистісний підхід до дитини при вивченні
англійської мови. Стаття цікава. Дякуємо автору.
#7
Харченко Н.П.(Thursday, 18 January 2018 12:42)
Стаття пізнавальна. На мою думку саме індивідуальний підхід має велике значення у вивченні англійської мови.Автору бажаю успіхів у роботі !
#8
Ларіонова Т. В.(Thursday, 18 January 2018 13:11)
Чим раніше дитина починає вивчати інозмну мову, тим краще вона її засвоє. Індивідуальний підхід у вивченні іноземних мов - головна складова. Стаття змістовна і корисна.
#9
Власенко С. І.(Thursday, 18 January 2018 14:51)
Кожна дитина має свої задатки до вивченння мов, а особливо до іноземних. Тому саме індивідуальний підхід має велике значення для успішного вивчення тієї чи іншої мови та розкриттю потенціалу кожної
дитини.
#10
Ольга Наумець, методист ЦМСПС(Sunday, 21 January 2018 08:21)
Найбільш доцільно розпочинати вивчення іноземної мови дітьми у віці 5 років. Це надзвичайно сприятливий період для її засвоєння. Дякую за статтю і цікаве викладення матеріалу
#11
Чернишенко Є. В.(Sunday, 21 January 2018 10:28)
Процес навчання англійської мови має бути засобами соціалізації дитини, допомагати розкрити її особливості потенціал із урахуванням індивідуальних особливостей.
#12
Скіпа О.П.(Sunday, 21 January 2018 12:28)
Кожна дитина - це індивід,особистість з величезним потенціалом здібностей і потреб!!!Тому метою сучасного освітнього процесу,а зокрема у контексті вивчення іноземних мов,і є саме розкриття
дитини-індивіда тільки через індивідуально-особистісні підходи!!!Стаття надзвичайно актуальна і змістовна!
#13
Н. Бабіч, методист ЦМСПС(Monday, 22 January 2018 02:26)
Особливості організації освітнього процесу в гуртках з вивчення іноземної мови розглядаються автором як засіб соціалізації, розвитку та виховання особистісного становлення дитини до культури інших
народів. У дітей під час виконання індивідуальних завдань виникає стійкий інтерес до англійської мови і в майбутньому всі знання, отримані в стінах дитячого садка, допоможуть дітям успішно вивчати
іноземну мову в школі.
#14
О.Кривобок(Monday, 22 January 2018 02:55)
В наш час вивчення іноземних мов з дошкільного віку надзвичайно актуальне, діти все частіше мають можливіть перебувати в іншомовному середовищі на відпочинку з батьками, в подорожах, тощо. Знання
навіть елементарних форм взаємодії та спілкування значно полегшують адаптацію в соціумі та впевненість у собі, являються потужним чинником для подальшого, вже більш усвідомленого оволодіння
іноземною.
Write a comment
Жигун О.В. (Wednesday, 17 January 2018 11:42)
В цій статті затрунуте важливе питання вивчення англійської мови з індівідуальним підходом. Згідна з тим, що ідея індівідуально-особистістного підходу при навчанні англійської мови є актуальною. Кожна дитина є індивідуальністю, яка потребує окремого підходу. Згідна, що кожен вихованець, має неповторні риси, притаманні тільки йому. Також підтримую Вашу думку, що у навчанні іноземних мов, ступень засвоєння мовного матеріалу перебуває в прямій залежності від характеру взаємодій викладача з вихованцями.
Вербова О.В. (Wednesday, 17 January 2018 13:39)
В цій статті обгрунтовано доцільність індивідуального підходу викладача до кожного учня. Я згодна з Вашою думкою, якщо вчитель знає і ураховує особливості розвитку навчальних можливостей кожного учня й навчальної групи, підтримує з дітьми постійний словесний контакт - це прогнозує успішність їх навчальної діяльності .
Малишевська Н.О. (Thursday, 18 January 2018 09:19)
Згодна, що успішність педагогічної діяльності перебуває у прямій залежності від знання педагога особливості своїх учнів. Тому знання індивідуальних рис учня, який навчається в гуртку, забезпечує побудову іншої системи навчання. Але, я вважаю, індивідуальний підхід в навчанні невід'ємний від групової та фронтальної форм роботи.
Колос О. М. (Thursday, 18 January 2018 11:17)
Стаття актуальна, ще раз нагадує, що індивідуальний підхід важливий у навчанні дітей, а особливо іноземним мовам. Індивідуальний підхід до кожної дитини допомагає розкрити її потенціали, нахили, здібності. Хочу підкреслити, сучасний освітній процес орієнтований на особистість, якщо педагог в своїй роботі враховує індивідуальні якості учнів, вихованців - це запорука успішного оволодіння знаннями, уміннями, навичками.
Петрук Л.А. (Thursday, 18 January 2018 12:18)
Стаття цікава та пізнавальна. Згодна з автором,що саме індивідуальний підхід у навчанні англійської мови обов'язково передбачає знання і облік індивідуальних якостей кожного,своєрідність його природних та соціальних рис.
Павлюк О. В., Гальчинська Н. В. (Thursday, 18 January 2018 12:26)
Постановка проблеми та актуальність в даній статті є доцільною та відповідає поставленим завданням. Стаття повністю розкриває власне індивідуальний та особистісний підхід до дитини при вивченні англійської мови. Стаття цікава. Дякуємо автору.
Харченко Н.П. (Thursday, 18 January 2018 12:42)
Стаття пізнавальна. На мою думку саме індивідуальний підхід має велике значення у вивченні англійської мови.Автору бажаю успіхів у роботі !
Ларіонова Т. В. (Thursday, 18 January 2018 13:11)
Чим раніше дитина починає вивчати інозмну мову, тим краще вона її засвоє. Індивідуальний підхід у вивченні іноземних мов - головна складова. Стаття змістовна і корисна.
Власенко С. І. (Thursday, 18 January 2018 14:51)
Кожна дитина має свої задатки до вивченння мов, а особливо до іноземних. Тому саме індивідуальний підхід має велике значення для успішного вивчення тієї чи іншої мови та розкриттю потенціалу кожної дитини.
Ольга Наумець, методист ЦМСПС (Sunday, 21 January 2018 08:21)
Найбільш доцільно розпочинати вивчення іноземної мови дітьми у віці 5 років. Це надзвичайно сприятливий період для її засвоєння. Дякую за статтю і цікаве викладення матеріалу
Чернишенко Є. В. (Sunday, 21 January 2018 10:28)
Процес навчання англійської мови має бути засобами соціалізації дитини, допомагати розкрити її особливості потенціал із урахуванням індивідуальних особливостей.
Скіпа О.П. (Sunday, 21 January 2018 12:28)
Кожна дитина - це індивід,особистість з величезним потенціалом здібностей і потреб!!!Тому метою сучасного освітнього процесу,а зокрема у контексті вивчення іноземних мов,і є саме розкриття дитини-індивіда тільки через індивідуально-особистісні підходи!!!Стаття надзвичайно актуальна і змістовна!
Н. Бабіч, методист ЦМСПС (Monday, 22 January 2018 02:26)
Особливості організації освітнього процесу в гуртках з вивчення іноземної мови розглядаються автором як засіб соціалізації, розвитку та виховання особистісного становлення дитини до культури інших народів. У дітей під час виконання індивідуальних завдань виникає стійкий інтерес до англійської мови і в майбутньому всі знання, отримані в стінах дитячого садка, допоможуть дітям успішно вивчати іноземну мову в школі.
О.Кривобок (Monday, 22 January 2018 02:55)
В наш час вивчення іноземних мов з дошкільного віку надзвичайно актуальне, діти все частіше мають можливіть перебувати в іншомовному середовищі на відпочинку з батьками, в подорожах, тощо. Знання навіть елементарних форм взаємодії та спілкування значно полегшують адаптацію в соціумі та впевненість у собі, являються потужним чинником для подальшого, вже більш усвідомленого оволодіння іноземною.