Write a comment

Comments: 14
  • #1

    Жигун О.В. (Wednesday, 17 January 2018 11:42)

    В цій статті затрунуте важливе питання вивчення англійської мови з індівідуальним підходом. Згідна з тим, що ідея індівідуально-особистістного підходу при навчанні англійської мови є актуальною. Кожна дитина є індивідуальністю, яка потребує окремого підходу. Згідна, що кожен вихованець, має неповторні риси, притаманні тільки йому. Також підтримую Вашу думку, що у навчанні іноземних мов, ступень засвоєння мовного матеріалу перебуває в прямій залежності від характеру взаємодій викладача з вихованцями.

  • #2

    Вербова О.В. (Wednesday, 17 January 2018 13:39)

    В цій статті обгрунтовано доцільність індивідуального підходу викладача до кожного учня. Я згодна з Вашою думкою, якщо вчитель знає і ураховує особливості розвитку навчальних можливостей кожного учня й навчальної групи, підтримує з дітьми постійний словесний контакт - це прогнозує успішність їх навчальної діяльності .

  • #3

    Малишевська Н.О. (Thursday, 18 January 2018 09:19)

    Згодна, що успішність педагогічної діяльності перебуває у прямій залежності від знання педагога особливості своїх учнів. Тому знання індивідуальних рис учня, який навчається в гуртку, забезпечує побудову іншої системи навчання. Але, я вважаю, індивідуальний підхід в навчанні невід'ємний від групової та фронтальної форм роботи.

  • #4

    Колос О. М. (Thursday, 18 January 2018 11:17)

    Стаття актуальна, ще раз нагадує, що індивідуальний підхід важливий у навчанні дітей, а особливо іноземним мовам. Індивідуальний підхід до кожної дитини допомагає розкрити її потенціали, нахили, здібності. Хочу підкреслити, сучасний освітній процес орієнтований на особистість, якщо педагог в своїй роботі враховує індивідуальні якості учнів, вихованців - це запорука успішного оволодіння знаннями, уміннями, навичками.

  • #5

    Петрук Л.А. (Thursday, 18 January 2018 12:18)

    Стаття цікава та пізнавальна. Згодна з автором,що саме індивідуальний підхід у навчанні англійської мови обов'язково передбачає знання і облік індивідуальних якостей кожного,своєрідність його природних та соціальних рис.

  • #6

    Павлюк О. В., Гальчинська Н. В. (Thursday, 18 January 2018 12:26)

    Постановка проблеми та актуальність в даній статті є доцільною та відповідає поставленим завданням. Стаття повністю розкриває власне індивідуальний та особистісний підхід до дитини при вивченні англійської мови. Стаття цікава. Дякуємо автору.

  • #7

    Харченко Н.П. (Thursday, 18 January 2018 12:42)

    Стаття пізнавальна. На мою думку саме індивідуальний підхід має велике значення у вивченні англійської мови.Автору бажаю успіхів у роботі !

  • #8

    Ларіонова Т. В. (Thursday, 18 January 2018 13:11)

    Чим раніше дитина починає вивчати інозмну мову, тим краще вона її засвоє. Індивідуальний підхід у вивченні іноземних мов - головна складова. Стаття змістовна і корисна.

  • #9

    Власенко С. І. (Thursday, 18 January 2018 14:51)

    Кожна дитина має свої задатки до вивченння мов, а особливо до іноземних. Тому саме індивідуальний підхід має велике значення для успішного вивчення тієї чи іншої мови та розкриттю потенціалу кожної дитини.

  • #10

    Ольга Наумець, методист ЦМСПС (Sunday, 21 January 2018 08:21)

    Найбільш доцільно розпочинати вивчення іноземної мови дітьми у віці 5 років. Це надзвичайно сприятливий період для її засвоєння. Дякую за статтю і цікаве викладення матеріалу

  • #11

    Чернишенко Є. В. (Sunday, 21 January 2018 10:28)

    Процес навчання англійської мови має бути засобами соціалізації дитини, допомагати розкрити її особливості потенціал із урахуванням індивідуальних особливостей.

  • #12

    Скіпа О.П. (Sunday, 21 January 2018 12:28)

    Кожна дитина - це індивід,особистість з величезним потенціалом здібностей і потреб!!!Тому метою сучасного освітнього процесу,а зокрема у контексті вивчення іноземних мов,і є саме розкриття дитини-індивіда тільки через індивідуально-особистісні підходи!!!Стаття надзвичайно актуальна і змістовна!

  • #13

    Н. Бабіч, методист ЦМСПС (Monday, 22 January 2018 02:26)

    Особливості організації освітнього процесу в гуртках з вивчення іноземної мови розглядаються автором як засіб соціалізації, розвитку та виховання особистісного становлення дитини до культури інших народів. У дітей під час виконання індивідуальних завдань виникає стійкий інтерес до англійської мови і в майбутньому всі знання, отримані в стінах дитячого садка, допоможуть дітям успішно вивчати іноземну мову в школі.

  • #14

    О.Кривобок (Monday, 22 January 2018 02:55)

    В наш час вивчення іноземних мов з дошкільного віку надзвичайно актуальне, діти все частіше мають можливіть перебувати в іншомовному середовищі на відпочинку з батьками, в подорожах, тощо. Знання навіть елементарних форм взаємодії та спілкування значно полегшують адаптацію в соціумі та впевненість у собі, являються потужним чинником для подальшого, вже більш усвідомленого оволодіння іноземною.