Write a comment

Comments: 7
  • #1

    Нвтвлія Ружин (Thursday, 18 January 2018 03:31)

    Дякую, автору, за актуальньну та змістовну статтю, яка є корисною для нас . В своїй роботі теж використовую технології дитячого експериментування у всіх видах дитячої діяльності. На яких приділяю увагу розв'язанню проблемних завдань як-от: « Що буде, якщо…», «Як ви вважаєте, чому...», «Як довести що...», «Що вийде, якщо…» Це дає дітям можливість краще розуміти причинно-наслідкові зв'язки у довкіллі. І дітям такі завдання дуже подобаються. Бажаю Вам творчих успіхів та досягнень

  • #2

    Павлюк О. В. (Thursday, 18 January 2018 12:39)

    Я згодна з автором. Що саме ефективність навчального процесу залежить від емоційного забарвлення та чуттєвого досвіду дитини Так як саме пошуково-дослідна робота з дітими допомагає розкрити інтерес дітей до вивчення природи і самого себе, розкриває в дитині дослідницькі задатки.

  • #3

    Колос О. М. (Thursday, 18 January 2018 12:51)

    Автор розглядає цікаву проблему. Однією з інноваційних технологій є дослідницька діяльність в ДНЗ. Пошуково - дослідницька діяльність сприяє формуванню у дітей уявлень про причинно - наслідкові зв'язки у природі. Досдідницька діяльність проводиться в ігровій формі, в праці, під час спостережень. Це формує світогляд дитини. Погоджуюся з автором статті, що організація дослідницької діяльності у дошкільному віці розроблена не досконально. Колега ділиться власним досвідом щодо проведення дослідів з дошкільниками а це корисно, як для досвідчених педагогів, так і для молодих вихователів. Дякую.

  • #4

    Колісник Г.М., вихователь ДНЗ №17 (Saturday, 20 January 2018 12:17)

    Стаття автора є дійсно цікавою та актуальною. Дякую! Успіхів у Вашій роботі.

  • #5

    Н. Бабіч, методист ЦМСПС (Monday, 22 January 2018 02:42)

    Підтримую думку Лариси Володимирівни, що у процесі усвідомленого, дійового ставлення дітей до природи, керівна і спрямовуюча роль належить вихователю, який виступає для дітей не тільки як носій знань, а й як зразок для наслідування способів, дій прийомів, функцій. До завдань вихователя входить так організувати діяльність дітей, щоб шляхом самостійних відкриттів, розв’язання проблемних завдань, наочно перетворюючих дій вони одночасно оволодівали як новими знаннями, так і вміннями та навичками їх самостійного набуття. Останнє тісно пов’язано з практичним перетворенням об’єктів природи, які набувають характеру експериментування, нескладної пошуково-дослідної діяльності. Шляхом такого пізнання природи під керівництвом педагога здійснюється досить глибока самостійна діяльність дітей з об’єктами та явищами, відбувається їх різноманітний аналіз, порівняння, зіставлення. Дякую! Успіхів!

  • #6

    Циганець Т.С., вихователь ДНЗ № 3 (Monday, 22 January 2018 10:08)

    Досліди — це важливий шлях пізнання. Цінність їх полягає в тому, що для власної діяльності діти не отримують готових знань від педагога. Досліджуючи те чи інше явище, дитина отримує знання у певній логічній послідовності. Пошуково-дослідницька діяльність дітей в неживій природі є важливою ланкою в екологічному, моральному, естетичному розвитку та соціалізації дошкільника загалом.Дякую автору за цікаву статтю.

  • #7

    Бодрунова Інна вихователь-методист ДНЗ №37 (Wednesday, 24 January 2018 04:04)

    Згодна з автором статті, що дослідницька діяльність сприяє збільшенню пізнавальної активності. Ми в закладі також велику увагу приділяємо цьому напрямку. Цікаво ознайомитися з досвідом роботи і в інших закладах. Дякуємо за статтю!