Write a comment

Comments: 10
  • #1

    Т.Данілова, вихователь, НВО№21-ДНЗ (Thursday, 18 January 2018 09:27)

    Діти з самого раннього віку намагаються відобразити свої враження про навколишній світ в образотворчому творчості. Існує багато прийомів за допомогою яких можна створювати оригінальні роботи не маючи художніх навичок. Малювання нетрадиційним способом, захоплююча, неймовірна діяльність, яка дивує і захоплює дітей. Вихователь докладно розповіла про різноманітність нетрадиційних способів зображення, про їх доцільність та користь.

  • #2

    Вербова О.В. (Thursday, 18 January 2018 12:43)

    У статті розглянуто зображувальну діяльність як засіб пізнання світу дітьми. Так, саме використання традиційних і нетрадиційних технік зображувальної діяльності надає дітям можливість відкривати щось нове, неповторне, розвиватися духовно, передаючи в роботах свої почуття, настрій, фантазії.

  • #3

    Павлюк О. В. (Thursday, 18 January 2018 12:45)

    У статті розглянуто зображувальну діяльність як засіб пізнання світу та розкриття творчого потенціалу дошкільнят. Обґрунтовано вплив образотворчого мистецтва на становлення емоційної сфери дітей дошкільного віку. Саме нетрадиційна техніка зображення доставляє дошкільникам інтерес до творчого процесу та допомагає розвитку творчої особистості дитини.

  • #4

    Харченко Н.П. (Thursday, 18 January 2018 12:48)

    Головне,щоб маленькі художники отримувала задоволення від спілкування з фарбами і раділи результатам своєї праці. Дякую автору за статтю.

  • #5

    Любов Павлівна, ЗДО № 72 (Friday, 19 January 2018 02:43)

    На сучасному етапі використання нетрадиційних технік образотворчості в роботі з дітьми дошкільного віку є актуальною. Автор статті на правильному шляху, оскільки, займаючись з дітьми, дає можливість "відчути себе художником, творцем, повірити у власні сили, самореалізуватися, насолодитися не стільки кінцевим результатом, скільки процесом творення".
    Вважаю, стаття буде корисною для вихователів - початківців.

  • #6

    Чернишенко Є. В. (Saturday, 20 January 2018 06:10)

    Використання нетрадиційних технік малювання дає можливість розвивати у малюків художнє, а не шаблонне мислення.

  • #7

    Трощак А.В., вихователь ДНЗ №17 "Орлятко" (Saturday, 20 January 2018 12:21)

    Дякую, автору, за актуальну та змістовну статтю, яка є корисною для нас .Ви розглядаєте цікаву проблему. Стаття пізнавальна. Багато нового і корисного взяла для своєї роботи.

  • #8

    О.Кривобок (Monday, 22 January 2018 01:26)

    Зображувальня діяльність як продуктивний вид діяльності завжди залишається актуальною та цікавою для дошкільників. А саме нетрадиційні її види створюють передумови для успішного результату, сприяють розвитку творчості, задовольняють потребу у самовизнанні.

  • #9

    Н. Бабіч, методист ЦМСПС (Monday, 22 January 2018 03:01)

    Досвід показує, що одне з найбільш важливих умов успішного розвитку дитячої художньої творчості - різноманітність і варіативність роботи з дітьми на заняттях та під час самостійної художньої діяльності. Новизна розвивального середовища, незвичайний початок роботи, яскраві, естетичні й різноманітні матеріали, цікаві для дітей неповторювані завдання, можливість вибору і ще багато інших чинників - ось що допомагає не допустити в дитячу образотворчу діяльність одноманітність і нудьгу та забезпечить жвавість і безпосередність дитячого сприйняття, активізує діяльність. Важливо, щоб кожного разу вихователь створював нову ситуацію так, щоб діти, з одного боку, могли застосувати засвоєні раніше знання, навички, вміння, з іншого - шукали нові рішення, творчі підходи. Надзвичайно важливо з перших кроків виховувати у дітей стійкий інтерес до образотворчої діяльності, що сприяє вихованню посидючості, працездатності, наполегливості в досягненні результату. Оксана Миколаївна рекомендує використовувати різні види діяльності, які допоможуть вихователеві підготуватися до занять з образотворчого мистецтва та різні види нетрадиційних технік зображувальної діяльності, які поряд із традиційними, допоможуть дошкільникові пізнати світ мистецтва, відчути себе художником, творцем, повірити у власні сили, самореалізуватися, насолоджуватися не стільки кінцевим результатом, скільки самим процесом творення. Дійсно, так чи інакше, але створення творчої атмосфери залежить від бажання і вміння дорослого створювати умови для розвитку дитячої творчості. Якщо сам педагог не любить малювати, ліпити, творити - дітям буде складно чогось у нього навчитися. Творчих успіхів атору!

  • #10

    Вілкова Н.М. Вихователь ДНЗ №3 (Monday, 22 January 2018 13:09)

    Малювання нетрадиційними способами, захоплююча, неймовірна діяльність, яка дивує і захоплює дітей. Важливу роль у розвитку дитини відіграє розвиваюче середовище. Тому при організації предметно - розвивального середовища слід враховувати, щоб зміст носив розвиваючий характер, і був спрямований на розвиток творчості кожної дитини у відповідності з його індивідуальними можливостями, доступним і відповідав віковим особливостям дітей.