Write a comment

Comments: 9
  • #1

    Людмила (Thursday, 18 January 2018 12:26)

    За допомогою казок можна виховувати дитину,допомагати здолати негативні сторони її особи,що формуються. Саме казка вчить, як на світі жить.

  • #2

    Вербова О.В. (Thursday, 18 January 2018 13:17)

    Автор даної статті презентує використання авторських казок для малят. Дуже цікаві і пізнавальні казки. Ці психокорекційні казки допомагають дитині усвідомити свою проблему, знайти вихід з неї. Багаторазово проживаючи події казки, дитина набуває значимий для себе життєвий досвід.

  • #3

    Юрчкова вихователь ДНЗ "Орлятко" (Sunday, 21 January 2018 05:06)

    Дуже цікава стаття. З захопленням читала казки. Надзвичайно корисна інформація не тільки для педагогів, а й для батьків. Автору - натхнення в роботі!!

  • #4

    ДЗО "Вогник" Лариса (Monday, 22 January 2018 00:02)

    Вважаю дуже доцільним використання в роботі з дошкільнятами методу казкотерапії, адже казка — це не тільки криниця народної мудрості, а й невичерпне джерело розвитку емоційної сфери та творчого потенціалу кожної дитини. Перевтілюючись у казкових героїв, в принців та принцес, в чарівників та фей, в птахів та тварин, дитина наполовину живе в уявному, нереальному світі, і не просто живе, а активно діє в ньому, перетворюючи його і себе. Дякую автору!

  • #5

    Л.Галюк (Monday, 22 January 2018 01:29)

    Велика вдячність автору за презентацію практичного матеріалу, адже для вихователів-практиків дуже важливо поповнювати свої "скарбнички" досвіду, використовуючи, в тому числі, і цікаві здобутки колег.

  • #6

    Н. Бабіч, методист ЦМСПС (Monday, 22 January 2018 03:20)

    Підтримую автора. Навчання казкою – це активна оптимістична життєва позиція, яка допомагає дати відповідь на запитання: «Що я хочу?», «Хто я є?», «Що потрібно робити?», «Навіщо це робити?», «Як робити?», «З чого робити?». В.О. Сухомлинський акцентував увагу педагогів на використанні казки як засобу розвитку творчого мовлення. За його словами, казка – це активна естетична творчість, що захоплює всі сфери духовного життя дитини – її розум, почуття, уяву, волю. Без казки - живої, яскравої, що оволоділа свідомістю і почуттям дитини, неможливо уявити дитячого мислення і мови. Казка - це духовне багатство народної культури, пізнаючи яке, дитина пізнає серцем життя народу. Створення казок, за автором, - це одна із найцікавіших для дітей видів поетичної творчості. Водночас це важливий засіб розумового розвитку. Якби не творчість, не складання казок, мовлення багатьох дітей було б плутаним, а мислення - хаотичним. Саме казка, на його думку, задовольняє жадобу дитячого пізнання, інтерес до навколишнього. Долучайтесь до використання у власній практиці. Дякую автору!!!

  • #7

    Циганець Т.С. (Monday, 22 January 2018 10:16)

    Спільна діяльність дитини та вихователя може ґрунтуватись на будь-якому матеріалі, але найбільш близьким для дітей дошкільного віку виступає форма казки. І тому в цьому випадку важливим є метод казкотерапії, як засіб представлення матеріалу у вигляді зрозумілих понять та близьких образів для малят.Дякую автору за статтю.

  • #8

    Трішкіна Л.Ю., вихователь ДНЗ №3 "Незабудка" (Monday, 22 January 2018 13:02)

    Дякую автору за статтю. Казкотерапія добре долає у дітей високий рівень тривожності, різноманітні страхи, агресивність, адаптує до різних дитячих колективів. Казкотерапію можна використовувати у роботі з агресивними дітьми, невпевненими, сором’язливими, брехливими, а також у випадках різного роду психосоматичних захворювань. Процес казкотерапії дозволяє дитині усвідомити та проаналізувати свої проблеми, побачити шляхи їх вирішення.

  • #9

    Євдокимова Т.М., ДНЗ 3 (Monday, 22 January 2018 13:43)

    Як практичний психолог, я використовую в корекційно - розвивальній роботі казкотерапію, це - дуже дієвий спосіб розкриття внутрішнього світу дитини, який допомагає утворенню зв'язків між казковими подіями і поведінкою в реальному житті,спряє соціалізації, адаптації, активізує процес об'єктивізації ресурів та потенціалу особистості дошкільника. На мою думку, метод казкотерапії може слугувати прекрасним інструментом для реалізації завдань психологічної допомоги особистості маленької людини.Дякую автору за статтю.