Write a comment

Comments: 6
  • #1

    Жигун О.В. (Wednesday, 17 January 2018 13:25)

    Формування екологічного виховання одне з найважливіших питань сучасності. Дякую, що Ви підняли цю тему. Цю проблему треба піднімати з народження дитини. Але на сам перед дитина повинна виховуватись батьками і цінності природи повинні закладатися у сім’ї. Згодна з Вами, що дітям треба приводити приклади з оповідань Сухомлинського, якій вчить любити, оберігати природу. Дуже згідна з Вами, що усвідомлене – правильне ставлення дошкільника до природи в різних ситуаціях і в різних дітей може мати естетич-ний, етичний або пізнавальний відтінок. Спостереження – вважаю одним з головних чин-ників виховання! Ви підняли дуже важливе питання. Гарна стаття. Дякую!

  • #2

    Альона (Thursday, 18 January 2018 08:53)

    Дуже дякую за Вашу грунтовну статтю. Дуже приємно, що Ви висвітлили саме проблему екологічного виховання. Я також вважаю, що екологічне виховання є одним із актуальних проблем сьогодення, адже саме ставлення до природного довкілля і є показником внутрішньої культури та вихованості дитини. Екологічне виховання - це спрямування на усвідомлення цінності природи та людини у ній. Вважаю, що важливо навчити дитину не лише сприймати красу, бачити її, а і викликати бажання піклуватися про природу, бережно ставитися до неї. І кому, як не нам - педагогам виховати екологічно-компетентну особистість.
    Успіхів у подальшій роботі...

  • #3

    Вікторія (Sunday, 21 January 2018 05:25)

    Природа є могутнім джерелом пізнання, яке через спілкування розкриває людині свої таємниці й робить її більш чутливою до навколишнього світу. Людина являється частиною природи, а відтак, дбаючи про себе, слід дбати і про природу, без якої неможливе життя. Потяг до всього живого закладений у людині від самого народження, та чи не найяскравіше виявляється в дитячому віці. Тож, дякую за висвітлення такого актуального питання нашого сьогодення.

  • #4

    Н. Бабіч, методист ЦМСПС (Monday, 22 January 2018)

    Впевнена, що результатом системної гурткової роботи "Природолюб", зусиллями Світлани Сергіївни у її вихованців формуються соціально-екологічні компетенції, характерні для екологічно грамотної особистості; розширюються та поглиблюються інтереси дітей до теоретичного матеріалу; розвиваються інтелектуальні здібності; формуються практичні навички та вміння щодо охорони природи; виховується екологічна культура і свідомість вихованців. Успіхів Вам!!!

  • #5

    Василега В.В., музичний керівник ДНЗ №3 "Незабудка" (Monday, 22 January 2018 14:54)

    Дякую автору за дуже цікаву статтю. На мою думку, щоб знання перейшли в споживчо-мотиваційну сферу особистості дитини, необхідно зробити засвоєння цих знань емоційно забарвленими радістю від зустрічі з природою, відчуттям причетності, єднання з нею, емпатією, любов’ю до рідної землі, прагненням глибше пізнати природу, відчуттям відповідальності перед нею.

  • #6

    Олеся ДНЗ #3 Незабудка (Monday, 22 January 2018 15:59)

    Автор у своїй статті торкається дуже важливої теми. Екологічне виховання в дошкільних закладах повинно бути пріоритетним. Ми зіштовхнулися з світовою екологічною кризою і наші діти повинні знати, що саме люди являються причиною цієї кризи. Назвати причини і приклади участі людей. Заняття з екологічної культури повинні показувати повну картину в світі. Розповідати про вирубку лісів-причини та наслідки цих дій, осушування річок та боліт штучним способом і як це відображається на тваринах. Що станеться з флорою і фауною через пів століття. Заохочувати малят до збереження природи. Все це допоможе розвивати любов, небайдужість, свідомість та етиці. Дякую автору.