Дуже хочеться, щоб випускники згадували шкільні роки з вдячністю, коли почнуть свою професійну діяльність, тому завдання школи показати дитині світ професій, дати правильний напрямок, допомогти
відкрити та розвинути свої здібності. Стаття висвітлює проблеми та можливості допрофільної підготовки учнів в розрізі виховної роботи та буде корисною в подальшому планування роботи школи з цього
напрямку, дякую за змістовну та цікаву інформацію.
#2
Тетяна Кондратенко, методист ЦМСПС(Wednesday, 24 January 2018 04:41)
У статті розглядаються основні завдання і напрямки роботи школи , результати та перспективи в контексті розвитку творчої особистості. Дякую за цікавий і змстовний матеріал. Ваш досвід роботи стане
прикладом в роботі інших навчальних закладів.
#3
Наталія Пономаренко(Wednesday, 24 January 2018 06:26)
Так, профільна освіта важлива і в її успішній реалізації потрібна узгоджена робота всіх сторін навчально-виховного процесу, та головне, щоб діти були адаптовані до відповідального, самостійного життя
за межами закладу, за межами сім'ї.
Погоджуюся з Вами, Ларисо, що школа як простір життя має готувати своїх вихованців до змін, розвивати в них мобільність, динамізм, конструктивність. Дійсно, ми повинні сформувати у випускника нами
самими ще недостатньо вивчену якість «професійний універсалізм». Бо лише така особистість-універсал зможе віднайти свою власну нішу на сучасному ринку праці. Дякую за цікавий і змістовний виклад
проблеми, шановна колего!
Write a comment
Ірина Волкова (Wednesday, 17 January 2018 06:34)
Дуже хочеться, щоб випускники згадували шкільні роки з вдячністю, коли почнуть свою професійну діяльність, тому завдання школи показати дитині світ професій, дати правильний напрямок, допомогти відкрити та розвинути свої здібності. Стаття висвітлює проблеми та можливості допрофільної підготовки учнів в розрізі виховної роботи та буде корисною в подальшому планування роботи школи з цього напрямку, дякую за змістовну та цікаву інформацію.
Тетяна Кондратенко, методист ЦМСПС (Wednesday, 24 January 2018 04:41)
У статті розглядаються основні завдання і напрямки роботи школи , результати та перспективи в контексті розвитку творчої особистості. Дякую за цікавий і змстовний матеріал. Ваш досвід роботи стане прикладом в роботі інших навчальних закладів.
Наталія Пономаренко (Wednesday, 24 January 2018 06:26)
Так, профільна освіта важлива і в її успішній реалізації потрібна узгоджена робота всіх сторін навчально-виховного процесу, та головне, щоб діти були адаптовані до відповідального, самостійного життя за межами закладу, за межами сім'ї.
Гвоздь Ніна Іванівна, НВО школа-ліцей № 21 (Tuesday, 30 January 2018 06:03)
Погоджуюся з Вами, Ларисо, що школа як простір життя має готувати своїх вихованців до змін, розвивати в них мобільність, динамізм, конструктивність. Дійсно, ми повинні сформувати у випускника нами самими ще недостатньо вивчену якість «професійний універсалізм». Бо лише така особистість-універсал зможе віднайти свою власну нішу на сучасному ринку праці. Дякую за цікавий і змістовний виклад проблеми, шановна колего!