Write a comment

Comments: 6
  • #1

    Людмила Коваленко (Friday, 19 January 2018 03:48)

    В статті висвітлено проблему формування профільної компетентності саме в закладі позашкільної освіти. Автор, вивчивши наукові статті вчених педагогів та враховуючи досвід ЦДЮТ, вважає, що випускник сучасного позашкільного закладу це творча особистість із розвиненою потребою в самореалізації й самовдосконаленні, має відповідальність не лише за свою долю, а ще й за свій народ, він усвідомлює та цінує життєві цінності. Тому сьогодні стаття сучасна та, як ніколи актуальна, дякую колезі та автору Оксані Владиславівні.

  • #2

    Ніна Іванівна, керівник гуртка (Friday, 19 January 2018 03:58)

    Заклад позашкільної освіти є однією із ланок освіти, де діти отримують допрофільну освіти, при цьому обирають напрям роботи за власним бажанням. Дякую за змістовну та гарно розкриту тему!

  • #3

    Завражна Ірина (Friday, 19 January 2018 04:00)

    Підтримую свою колегу Сергєєву Оксану Владиславівну, що позашкілля відіграє велику роль у розвитку компетентностей особистості. Саме в гуртках закладів позашкільної освіти розвиваються задатки дитини. Як відомо, що кожна дитина обдарована. Розкриваються дитячі обдарування завдяки педагогам-позашкільникам. Перші професійні навички та компетентності у вокалі, хореографії, образотворчому і декоративно-ужитковому мистецтвах, формуванні громадянської позиції діти отримують саме в гуртках закладів позашкільної освіти. Тут вони здобувають перші перемоги та своє визнання, вчаться бути успішними людьми та обирають свою майбутню професію. Дякую Оксані Владиславівні, що вона зосередила свою увагу саме на цій проблемі.

  • #4

    Мачула С.І. (Friday, 19 January 2018 05:29)

    Дякую Оксані Владиславівні за цікаву та змістовну статтю, яка актуальна та пізнавальна не тільки для педагогів позашкільної освіти.

  • #5

    Валентина Меняйлова (Monday, 22 January 2018 06:13)

    Оксана Владиславівна вдало розкриває специфіку профорієнтаційної роботи у позашкільному закладі, яка полягає в тому, що при роботі з вихованцями,учнями та слухачами не ставиться мета безпосередньо підвести їх до вибору певної професії, а лише підготувати основу для цього вибору.

  • #6

    Тетяна Кондратенко, методист ЦМСПС (Tuesday, 23 January 2018 04:53)

    Дякую Вам за змістовну статтю. Цікавий матеріал щодо виховних заходів, проведених в КЗ "ЦДЮТ", дізнатися родзинки гуртка "Пізнай себе" ,програму лідер -клубу "Стимул", а форми, запропоновані Вами, спрямовані на реалізацію особистісно зорієнтованого процесу. Це заслуговує на похвалу.