С.Бондаренко КЗ СЮТ(Thursday, 18 January 2018 06:47)
Професійна орієнтація учнівської молоді - важливе завдання освіти нашої держави. Автор статті дуже правильно відмітив, що загальноосвітні навчальні заклади мають співпрацювати з позашкільними ,
професійними та вищими навчальними закладами і складати цілісну освітньо-виховну систему.
Стаття цікава, змістовна, актуальна.
#2
К.Кударенко, керівник хореографічного гуртка ШЕВ "В гостях у казки"(Thursday, 18 January 2018 08:50)
Стаття досить чітко розкриває практичні засади профільного навчання в нашому закладі. Стаття не надумана, не скачана з інтернету. Вона дає чіткі рекомендації керівникам гуртків, спонукає їх до дії,
показує, як в ході організації навчально-виховного процесу в позашкільному закладі забезпечити реалізацію завдань формування профільної компетентності вихованців.
#3
Л.М.Куроп'ятник, вчитель ЗОШ ІІ-ІІІ ступеня №10(Thursday, 18 January 2018 09:13)
Стаття своєчасна, змістовна. Адже аналіз існуючої педагогічної ситуації і стану проведення профорієнтаційної роботи з дітьми та учнівською молоддю у більшості загальноосвітніх навчальних закладів дає
підстави стверджувати, що вона проводиться суто формально або взагалі відсутня. За таких обставин суттєво зростає роль і значення позашкільних навчальних закладів як суспільних інституцій додаткової
і допрофесійної освіти дітей та учнівської молоді, адже позашкільна освіта є самостійним видом освітньої діяльності, що компенсує або коректує недоліки та протиріччя сучасної шкільної освіти
#4
Т.В.Вощенко, вчитель музики ЗОШ ІІ-ІІІ ступенів "10(Thursday, 18 January 2018 09:43)
Стаття змістовна, актуальна, має достатнє практичне підгруття, цікава не тільки для керівників гуртків, а й для всіх педагогічних працівників.
#5
В.О.Онойченко, акомпаніатор та звукорежисер ШЕВ "В гостях у казки"(Thursday, 18 January 2018 11:34)
Я з автором статті згоден, оскільки високі результати творчої хореографічної майстерності говорять самі за себе. Школа естетичного виховання "В гостях у казки" - це самостійний позашкільний заклад
освіти, який протягом 35 років здійснює профільну освіту, випускники якого отримували і отримують дипломи випускника позашкільної освіти державного зразка, що дають право на подальше працевлаштування
з даного профілю. Профільне навчання - правильний вектор освіти.
Метою реалізації моделі допрофільного навчання та допрофесійної підготовки - є забезпечення можливостей для рівного доступу учнівської молоді до початкової допрофесійної підготовки, виховання
особистості, здатної до самореалізації, професійного зростання й мобільності в умовах реформування сучасного суспільства. Автор статті розкриває шляхи формування профільної компетентності в
позашкільному закладі.
#7
Тетяна Нікітіна, місто Дніпро(Thursday, 18 January 2018 15:16)
Стаття легко читаєма, доступна, подає власні роздуми з питань профільної компетентності вихованців позашкільного закладу. Автор підкреслює, що основними завданнями системи профільного навчання є
створення умов щодо врахування і розвитку навчально-пізнавальних і професійних інтересів, нахилів, здібностей і потреб вихованців та спрямування молоді щодо майбутньої професійної діяльності.
#8
Іван Комар, керівник хореографічного гуртка ШЕВ "В гостях у казки"(Sunday, 21 January 2018 15:37)
Корисна і доступна інформація. Головне - не просто стаття, а поширення досвіду роботи. Бо саме так і відбувається в нашому закладі ось уже десятки років.
#9
Яна Тимошенко, місто Киів, керівник хореографічного колективу(Sunday, 21 January 2018 15:50)
Дякую автору за актуальний, цікавий та обгрунтований матеріал. В статті автор посилається на власний досвід роботи та досягнення народного художнього колективу України театру танцю "В гостях у
казки". Ми зустрічались на багатьох конкурсах, де колектив брав Гран-Прі. Саме своєю професіональністю роботи ви на практиці показували нам профільну компетентність своїх виховнців. Аліна, ти -
молодець!
#10
Тетяна Кондратенко, методист ЦМСПС(Tuesday, 23 January 2018 03:49)
Ви правильно зазначили, що позашкільні навчальні заклади разом із загальноосвітніми мають складати цілісну освітньо- виховну систему, яка забезпечує творчу реалізацію особистості. Розповідь про
специфіку роботи школи естетичного виховання " В гостях у казки"- матеріал цікавий , змістовний. Дякую. Творчих Вам злетів.
Write a comment
С.Бондаренко КЗ СЮТ (Thursday, 18 January 2018 06:47)
Професійна орієнтація учнівської молоді - важливе завдання освіти нашої держави. Автор статті дуже правильно відмітив, що загальноосвітні навчальні заклади мають співпрацювати з позашкільними , професійними та вищими навчальними закладами і складати цілісну освітньо-виховну систему.
Стаття цікава, змістовна, актуальна.
К.Кударенко, керівник хореографічного гуртка ШЕВ "В гостях у казки" (Thursday, 18 January 2018 08:50)
Стаття досить чітко розкриває практичні засади профільного навчання в нашому закладі. Стаття не надумана, не скачана з інтернету. Вона дає чіткі рекомендації керівникам гуртків, спонукає їх до дії, показує, як в ході організації навчально-виховного процесу в позашкільному закладі забезпечити реалізацію завдань формування профільної компетентності вихованців.
Л.М.Куроп'ятник, вчитель ЗОШ ІІ-ІІІ ступеня №10 (Thursday, 18 January 2018 09:13)
Стаття своєчасна, змістовна. Адже аналіз існуючої педагогічної ситуації і стану проведення профорієнтаційної роботи з дітьми та учнівською молоддю у більшості загальноосвітніх навчальних закладів дає підстави стверджувати, що вона проводиться суто формально або взагалі відсутня. За таких обставин суттєво зростає роль і значення позашкільних навчальних закладів як суспільних інституцій додаткової і допрофесійної освіти дітей та учнівської молоді, адже позашкільна освіта є самостійним видом освітньої діяльності, що компенсує або коректує недоліки та протиріччя сучасної шкільної освіти
Т.В.Вощенко, вчитель музики ЗОШ ІІ-ІІІ ступенів "10 (Thursday, 18 January 2018 09:43)
Стаття змістовна, актуальна, має достатнє практичне підгруття, цікава не тільки для керівників гуртків, а й для всіх педагогічних працівників.
В.О.Онойченко, акомпаніатор та звукорежисер ШЕВ "В гостях у казки" (Thursday, 18 January 2018 11:34)
Я з автором статті згоден, оскільки високі результати творчої хореографічної майстерності говорять самі за себе. Школа естетичного виховання "В гостях у казки" - це самостійний позашкільний заклад освіти, який протягом 35 років здійснює профільну освіту, випускники якого отримували і отримують дипломи випускника позашкільної освіти державного зразка, що дають право на подальше працевлаштування з даного профілю. Профільне навчання - правильний вектор освіти.
С.Скрипник, вчитель хореографії Кіровоградського облкомплексу (гімназії-інтернату-школи мистецтв) (Thursday, 18 January 2018 15:05)
Метою реалізації моделі допрофільного навчання та допрофесійної підготовки - є забезпечення можливостей для рівного доступу учнівської молоді до початкової допрофесійної підготовки, виховання особистості, здатної до самореалізації, професійного зростання й мобільності в умовах реформування сучасного суспільства. Автор статті розкриває шляхи формування профільної компетентності в позашкільному закладі.
Тетяна Нікітіна, місто Дніпро (Thursday, 18 January 2018 15:16)
Стаття легко читаєма, доступна, подає власні роздуми з питань профільної компетентності вихованців позашкільного закладу. Автор підкреслює, що основними завданнями системи профільного навчання є створення умов щодо врахування і розвитку навчально-пізнавальних і професійних інтересів, нахилів, здібностей і потреб вихованців та спрямування молоді щодо майбутньої професійної діяльності.
Іван Комар, керівник хореографічного гуртка ШЕВ "В гостях у казки" (Sunday, 21 January 2018 15:37)
Корисна і доступна інформація. Головне - не просто стаття, а поширення досвіду роботи. Бо саме так і відбувається в нашому закладі ось уже десятки років.
Яна Тимошенко, місто Киів, керівник хореографічного колективу (Sunday, 21 January 2018 15:50)
Дякую автору за актуальний, цікавий та обгрунтований матеріал. В статті автор посилається на власний досвід роботи та досягнення народного художнього колективу України театру танцю "В гостях у казки". Ми зустрічались на багатьох конкурсах, де колектив брав Гран-Прі. Саме своєю професіональністю роботи ви на практиці показували нам профільну компетентність своїх виховнців. Аліна, ти - молодець!
Тетяна Кондратенко, методист ЦМСПС (Tuesday, 23 January 2018 03:49)
Ви правильно зазначили, що позашкільні навчальні заклади разом із загальноосвітніми мають складати цілісну освітньо- виховну систему, яка забезпечує творчу реалізацію особистості. Розповідь про специфіку роботи школи естетичного виховання " В гостях у казки"- матеріал цікавий , змістовний. Дякую. Творчих Вам злетів.