Зарічанська Лідія В'ячеславівна(Friday, 19 January 2018)
Питання впровадження компетентнісного підходу в освітній процес профільного позашкільного закладу є дійсно актуальним в наш час. Саме профільні позашкільні заклади, наприклад науково-технічного
напряму мають можливість більш грунтовно фомувати ті компетенції, які будуть мати попит у суспільстві в майбутьньому. Тим більше, як зазначають вчені, впровадження компетентнісного підходу обумовлено
загальнноєвропейською і світовою тенденцією інтеграції та глобалізації.
#3
Тетяна Кондратенко, методист ЦМСПС(Wednesday, 24 January 2018 04:01)
В умовах глобалізації, фундаменталізації змінилася роль освіти. Нова освітня парадигма орієнтована на впровадження компетентнісного підходу. Його сутність полягає у формуванні особистості і в
позашкільній освіті. Ви глибоко розумієте і розкриваєте ці питання у своїй статті. Дякую за висвідлення цієї теми.
#4
Курбан Марина, практичний психолог КЗ СЮТ(Wednesday, 24 January 2018 06:50)
Стаття дуже змістовна і цікава. Згодна з автором, що педагог позашкільного закладу повинен створювати такі психолого-педагоічні умови для вихованців, які допоможуть їм не лише виявляти свої
здібності, а й отримати можливість реалізувати їх.
#5
Костинська Ірина Олександрівна(Wednesday, 24 January 2018 07:53)
Автор розглянула актуальну тему. Саме впровадження компетентнісного підходу в освітній процес позашкільного навчального закладу забезпечує поєднання і практичну реалізацію знань, умінь, навичок,
досвіду і культури. Бондаренко С.А. наголосила, що сьогоднішні вихованці позашкільних навчальних закладів з науково-технічного напряму роботи в майбутньому мають реалізуватися, виконувати соціальні
ролі і вирішувати коло професійних і життєвих завдань. Цікава та змістовна стаття!
Write a comment
Жосан М.О. (Friday, 19 January 2018 02:15)
Дуже гарна і змістовна стаття
Зарічанська Лідія В'ячеславівна (Friday, 19 January 2018)
Питання впровадження компетентнісного підходу в освітній процес профільного позашкільного закладу є дійсно актуальним в наш час. Саме профільні позашкільні заклади, наприклад науково-технічного напряму мають можливість більш грунтовно фомувати ті компетенції, які будуть мати попит у суспільстві в майбутьньому. Тим більше, як зазначають вчені, впровадження компетентнісного підходу обумовлено загальнноєвропейською і світовою тенденцією інтеграції та глобалізації.
Тетяна Кондратенко, методист ЦМСПС (Wednesday, 24 January 2018 04:01)
В умовах глобалізації, фундаменталізації змінилася роль освіти. Нова освітня парадигма орієнтована на впровадження компетентнісного підходу. Його сутність полягає у формуванні особистості і в позашкільній освіті. Ви глибоко розумієте і розкриваєте ці питання у своїй статті. Дякую за висвідлення цієї теми.
Курбан Марина, практичний психолог КЗ СЮТ (Wednesday, 24 January 2018 06:50)
Стаття дуже змістовна і цікава. Згодна з автором, що педагог позашкільного закладу повинен створювати такі психолого-педагоічні умови для вихованців, які допоможуть їм не лише виявляти свої здібності, а й отримати можливість реалізувати їх.
Костинська Ірина Олександрівна (Wednesday, 24 January 2018 07:53)
Автор розглянула актуальну тему. Саме впровадження компетентнісного підходу в освітній процес позашкільного навчального закладу забезпечує поєднання і практичну реалізацію знань, умінь, навичок, досвіду і культури. Бондаренко С.А. наголосила, що сьогоднішні вихованці позашкільних навчальних закладів з науково-технічного напряму роботи в майбутньому мають реалізуватися, виконувати соціальні ролі і вирішувати коло професійних і життєвих завдань. Цікава та змістовна стаття!