Write a comment

Comments: 5
  • #1

    Жосан М.О. (Friday, 19 January 2018 02:15)

    Дуже гарна і змістовна стаття

  • #2

    Зарічанська Лідія В'ячеславівна (Friday, 19 January 2018)

    Питання впровадження компетентнісного підходу в освітній процес профільного позашкільного закладу є дійсно актуальним в наш час. Саме профільні позашкільні заклади, наприклад науково-технічного напряму мають можливість більш грунтовно фомувати ті компетенції, які будуть мати попит у суспільстві в майбутьньому. Тим більше, як зазначають вчені, впровадження компетентнісного підходу обумовлено загальнноєвропейською і світовою тенденцією інтеграції та глобалізації.

  • #3

    Тетяна Кондратенко, методист ЦМСПС (Wednesday, 24 January 2018 04:01)

    В умовах глобалізації, фундаменталізації змінилася роль освіти. Нова освітня парадигма орієнтована на впровадження компетентнісного підходу. Його сутність полягає у формуванні особистості і в позашкільній освіті. Ви глибоко розумієте і розкриваєте ці питання у своїй статті. Дякую за висвідлення цієї теми.

  • #4

    Курбан Марина, практичний психолог КЗ СЮТ (Wednesday, 24 January 2018 06:50)

    Стаття дуже змістовна і цікава. Згодна з автором, що педагог позашкільного закладу повинен створювати такі психолого-педагоічні умови для вихованців, які допоможуть їм не лише виявляти свої здібності, а й отримати можливість реалізувати їх.

  • #5

    Костинська Ірина Олександрівна (Wednesday, 24 January 2018 07:53)

    Автор розглянула актуальну тему. Саме впровадження компетентнісного підходу в освітній процес позашкільного навчального закладу забезпечує поєднання і практичну реалізацію знань, умінь, навичок, досвіду і культури. Бондаренко С.А. наголосила, що сьогоднішні вихованці позашкільних навчальних закладів з науково-технічного напряму роботи в майбутньому мають реалізуватися, виконувати соціальні ролі і вирішувати коло професійних і життєвих завдань. Цікава та змістовна стаття!