Write a comment

Comments: 21
  • #1

    О. Інна (Wednesday, 17 January 2018 06:44)

    Успішна професійна діяльність залежить від багатьох чинників. Актуально автором статті підкреслено те, що
    1. важливі етапи допрофільної підготовки і профільного навчання; 2.успішним, можна вважати, процес самовизначення особистості тоді, коли у свідомості учня відбувається узгодження тріади: «хочу» , «можу» та «треба».

  • #2

    Плеханова Тетяна (практичний психолог "НВО № 8") (Wednesday, 17 January 2018 14:10)

    Погоджуюсь з автором статті стосовно того, що професійному вибору випускників мають передувати етапи допрофільної підготовки і профільного навчання, у зв'язку з цим, психологічним службам навчальних закладів необхідно орієнтуватися на знання особливостей формування у старшокласників процесів самовизначення, проводити аналіз зібраного матеріалу та планувати роботу на основі проведеного аналізу з учнями, їх батьками, педагогами-предметниками.

  • #3

    Задорожний Олександр Володимирович КЗ НВО №16 (Thursday, 18 January 2018 04:48)

    Дякую! Дуже змістовний і актуальний матеріал.

  • #4

    Савенко Ірина Володимирівна КЗ НВО №16 (Thursday, 18 January 2018 05:03)

    Матеріал для "Нової школи"!

  • #5

    Рибалка І.В. НВО №16 (Thursday, 18 January 2018 07:20)

    Дякую за цікаву статтю. Професійний вибір- це важливий етап у житті кожної людини.

  • #6

    Мельницька А. І. НВО 16 (Thursday, 18 January 2018 07:46)

    Автор статті доцільно звернув увагк на те, що профільне навчання спрямоване на набуття старшокласниками навичок самостійної науково-практичної, дослідницько-пошукової діяльності, розвиток їхніх інтелектуальних, психічних, творчих, моральних, фізичних, соціальних якостей, прагнення до саморозвитку і самоосвіти. Дякую, Катерино Олександрівно, за таку цікаву статтю.

  • #7

    Марина Нікітіна, нво18 (Thursday, 18 January 2018 13:34)

    Повністю підтримую думки автора з приводу важливості і системності роботи шкільного психолога у напрямку профільної освіти. У сучасних умовах розвитку освіти цей напрямок є одним з найголовніших і без допомоги психолога учням важко визначитись у виборі профілю навчання. Я теж користуюсь зазначеним інструментарієм. Бажаю успіхів Катерині і професійного росту

  • #8

    Кощавська Мар'яна (Friday, 19 January 2018 02:06)

    Дякую, Катерина Олександрівна, за розкриття важливих аспектів профільної освіти і її ефективність у навчанні.

  • #9

    Каратаєва І.С. КЗ НВО №16 (Saturday, 20 January 2018 13:58)

    Сучасна держава може розвиватися тільки за умови підтримки талановитої молоді. Профільна освіта - перший крок для самовизначення особистості. І психологічна підтримка в цьому процесі дуже важлива. Дякую Катерині Олександрівні за змістовний і корисний матеріал.

  • #10

    Дорогань І.А., НВО №16 (Sunday, 21 January 2018 06:09)

    Дякую, Катерина Олександрівна, за змістовний аналіз психологічного супроводу профільного самовизначення школярів.

  • #11

    Попова О.Г., НВО №16 (Sunday, 21 January 2018 11:58)

    Дякую за цікаву статтю. Психологічна підготовка учнів до профільного навчання необхідна та важлива на сучасному етапі.

  • #12

    Погляд А.В., НВО№16 (Monday, 22 January 2018 09:56)

    Цікаво було опрацювати статтю. Визначення майбутньої професії важливий та складний крок для старшокласників. Допомога шкільного психолога в даному питанні є просто необхідною.

  • #13

    Зозуля Віта, психолог ЗОШ-ІНТЕРНАТ (Monday, 22 January 2018 10:20)

    Супровід профільного навчання є важливим, а ще важливішим є допомога у виборі напрямку навчання на допрофільному етапі. Стаття дуже цікава та корисна!

  • #14

    Демешкевич В. А. ЗОШ №10, практичний психолог (Monday, 22 January 2018 13:14)

    Автор змістовно окреслила основні аспекти реалізації психологічного супроводу профільного навчання учнів. Заслуговує на увагу структура особистісної готовності старшокласників до профільного навчання, запропонована в публікації. Цікаві думки стосовно моделі просвітницької діяльності працівників психологічної служби для закладів освіти.

  • #15

    Пилипенко Т.О. ЗШ №7 (Monday, 22 January 2018 13:19)

    Дуже корисна інформація. Дійсно, велике значення для учнів старшої школи має здатность свідомо обирати у майбутньому профіль навчання, спираючись на свої здібності й особистісні особливості, що допоможе в майбутньому стати, фахівцем своєї справи.

  • #16

    Мельниченко Лариса, ЗШ І-ІІІ ст. 30 (Monday, 22 January 2018 14:29)

    Погоджуюсь з думкою автора щодо психологічного супроводу профільного навчання. Дійсно необхідно визначити інтереси, здібності, нахили, потреби учнів. І тут без психолога ніяк. Проте ще потрібно інформацію про схильність дітей правильно донести батькам, оскільки велика кількість батьків давно вирішили майбутнє своїх дітей, не враховуючи їх здібності та нахили. Дякую за статтю!

  • #17

    Шевченко Олена НВО №15 (Monday, 22 January 2018 15:30)

    Висвітлено дуже важливі та актуальні питання для працівників соціально-психологічної служби. Особисто для себе вбачаю цінність в практичних аспектах даного питання. Погоджуюсь з тим, що успішним, можна вважати, процес самовизначення особистості тоді, коли у свідомості учня відбувається узгодження тріади: «хочу», «можу» та «треба». Дуже дякую!

  • #18

    Марина Сосновська (Tuesday, 23 January 2018 12:58)

    Дякую, Катерино Олександрівно, що Ви зробили акцент на тому, що результати діагностичних досліджень носять лише рекомендаційний характер. Адже остаточний вибір щодо профілю навчання та майбутньої професії має зробити сам учень, а завдання практичного психолога йому в цьому допомогти!

  • #19

    Жмура І. В. ЗОШ І-ІІІ ст. №22 (Wednesday, 24 January 2018 05:50)

    Стаття дуже цікава та змістовна. Адже у сучасних умовах розвитку освіти цей напрямок є одним з найголовніших, необхідно визначити інтереси, здібності, нахили, потреби учнів. І психологічна підтримка в цьому процесі необхідна та важлива. Дякую за актуальну та цікаву статтю.

  • #20

    Антоненко І.А., практичний психолог ГНТН (Wednesday, 24 January 2018 10:19)

    Катерина Олександрівна у своїй статті чітко продемонструвала, що робота психологічної служби загальноосвітнього навчального закладу у напрямі забезпечення ефективності допрофільної підготовки і профільного навчання учнів дає позитивні результати тоді, коли сприяє формуванню в них готовності до свідомого вибору майбутнього профілю навчання, коли ґрунтується на чітко вибудуваній системі психологічного супроводу навчання, в основі якої лежить тісна співпраця всіх учасників навчально – виховного процесу.

  • #21

    Данилова І. М.,НВО№16 (Wednesday, 24 January 2018 16:02)

    Дякую, Катерино Олександрівно! Допомога шкільного психолога в даному питанні є просто необхідною.