Дякую автору статті за змістовність та актуальність! Підтримую і погоджуюсь з тим, що дійсно значну роль у підготовці підлітків різних нозологій до повноцінної інтеграції в суспільство в усіх сферах
його життєдіяльності має відігравати діяльність соціально-психологічних служб закладів освіти. Інтеграція - складний процес, але нові вимоги до завдань сучасної педагогіки партнерства орієнтовані на
тісну співпрацю та особливості дитини. Кожна людина особистість: індивідуальність, потенціали, здібності - все це необхідно враховувати і реалізовувати. Саме дії на засадах партнерства сприятимуть
формуванню в молоді активної позиції щодо вибору професії, адекватної їхнім інтересам, здібностям і нозологічним можливостям.
У зв'язку з тим, що сучасний ринок праці вимагає від випускника не лише глибоких теоретичних знань, а і здатності самостійно застосовувати їх у нестандартних, постійно змінюваних життєвих ситуаціях,
реалізація даного напряму державної освітньої політики особливої актуальності набуває в роботі із здобувачами освіти, які мають особливі освітні потреби, оскільки сприятиме ліквідації їх соціальної
ізольованості. Автор статті нагадав фахівцям соціально-психологічних служб навчальних закладів активі форми роботи з підлітками. Адже, як підкреслив автор: ".. соціально-психологічний супровід
професійного самовизначення здобувачів освіти з особливими освітніми потребами має базуватися на: сучасних принципах педагогіки партнерства і дитиноцентризму; взаємодії школярів з соціальним
середовищем."
#3
Коваленко Марина (практичний психолог ЗОШ №4)(Thursday, 18 January 2018 01:59)
Проблема, яку висвітлив автор статті є досить актуальною і необхідною у формуванні основних пріоритетів "Нової української школи"
Для того, щоб вирішити проблеми осіб з особливими потребами важливо, з одного боку, створити відповідні умови для реалізації можливостей і здібностей таких людей, їх повноцінної адаптації, а з іншого
– забезпечити послугами соціально-психологічного, медичного, реабілітаційного, навчального характеру усіх цих осіб, незалежно від рівня складності їх стану.
Необхідний обмін найефективнішими методиками роботи з інклюзивної освіти та механізмів їх реалізації, обмін найкращими практиками в організації професійної орієнтації молоді з особливими потребами,
як важливий чинник досягнення професійної відповідності попиту і пропозиції на ринку праці.
#4
Ланчуковська Ліна (практичний психолог ЗШ №2)(Thursday, 18 January 2018 03:34)
Актуальність даної статті говорить сама за себе, адже активне впровадження інклюзивного навчання вносить в практику повсякденного буття освітнього закладу багато нових аспектів професійної діяльності
педагогічного колективу з метою забезпечення сприятливих умов для здобуття освіти дітьми з особливими освітніми потребами. Особлива роль в цьому процесі належить практичному психологу освітнього
закладу, його професіоналізму, оскільки саме він повинен створити комфортні умови для формування у дітей з особливими освітніми потребами навичок самостійності, впевненості, мобільності, адже всі
діти є цінними і активними членами суспільства.
#5
Наталія Дуняшенко, заступник директора з НВР гімназії № 9(Thursday, 18 January 2018 05:30)
Дійсно, пріоритетним завданням працівників служб у процесі роботи, спрямованої на формування у підлітків з особливими освітніми потребами професійного самовизначення є: формування в учнів здатності
аналізувати власні індивідуальні особливості, визначати рівень своєї придатності до опанування бажаної професії, формувати в себе професійно важливі якості тощо. Дякую пані Марині за чудову статтю!
#6
Марина Курбан (практичний психолог м. СЮТ)(Thursday, 18 January 2018 07:00)
В процесі впровадження інклюзивного навчання у сучасну школу величезну роль відіграє соціально-психологічна служба навчального закладу. В статті дуже змістовно описано алгоритм роботи практичного
психолога у підготовці підлітків різних нозологій до повноцінної інтеграції у суспільство.
#7
Марина Нікітіна, нво18(Thursday, 18 January 2018 14:01)
Підтримую думку Марини Володимирівни. Вважаю, що учні з особливими освітніми потребами найбільше потребують профорієнтаційної допомоги. А також їх батьки, адже саме вони мають тісний звязок зісвоїми
дітьми і впливають на їх вибір. Правильний професійний вибір важливий для соціалізації дітей в майбутньому.
#8
Краузе Анастасія, НВО №21(Monday, 22 January 2018 06:04)
Згодна з автором статті, необхідним і важливим напрямком в роботі соціально-психологічної служби є співпраця із учасниками навчально-виховного процесу школи (учні, вчителі, батьки). Тільки разом ми
зможемо допомогти нашим дітям обрати правильний шлях у виборі професії.
#9
Зозуля Віта, психолог ЗОШ-ІНТЕРНАТ(Monday, 22 January 2018 10:04)
Дана тема є актуальною, адже саме професійне самовизначення підлітків з особливими потребами є дуже важливим. Те, який рівень навчальних досягнень діти матимуть по закінченню школи, є не стільки
важливим, скільки важливим є обрання правильного професійного та життєвого шляху. Правильно обирати професію мають допомогати фахівці соціально-психологічної служби, вчителі спільно з батьками,
враховуючи можливості та інтереси дітей. Дякую за змістовну статтю!
#10
Ракул С.Ю. НВО ЗНЗ №1(Monday, 22 January 2018 11:38)
Погоджуюсь з автором статті, що самовизначення підлітка з особливими освітніми потребами є важливим в його подальшому житті. При виборі професії підхід до кожної дитини повинен бути індивідуальним з
врахуванням його фізичного , розумового розвитку та психолгічних особливостей. Під час перечитування статті замислилась над завданнями поставленими перед працівниками соціально-психологічних служб. В
співпраці з учасниками навчально-виховного процесу та батьками ми зможемо допомогти нашим вихованцям. Дякую за статтю!
#11
Мельниченко Лариса, ЗШ І-ІІІ ст. 30(Monday, 22 January 2018 13:48)
Дійсно завдання психолога, соціального педагога полягає в тому, щоб допомогти визначитись дитині з особливими освітніми потребами у подальшому житті. А за час навчання в школі сприяти залученню до
різних видів діяльності, які б допомагали таким дітям розвиватись, налагоджувати стосунки з колективом, відчувати себе комфортно. Проте сприяти розвитку дітей з особливими освітніми потребами
необхідно в тісній співпраці з батьками, вчителями, класним керівником. Тоді й результати будуть значно кращі.
Насправді, як на мене, психологічний супровід професійного визначення учнів з інвалідністю є досить гостим питанням сучасної системи освіти України, адже розмов багато, а практичне впровадження ще не
є на достойному рівні.
Погоджуся з автором, що основним завданням спеціалістів соціально-психологічної служби є визначення особливостей їх емоційно-вольової та когнітивної сфер, співвідношення рівня розумового розвитку і
вікової норми, рівня розвитку комунікативних здібностей. Важливо, щоб кожна молода людина мала можливість оримати кваліфіковану допомогу при виборі професійного напрямку та відповідну підтримку в
процесі допрофільної та профільної підготовки в закладах освіти.
#13
Шевченко Олена НВО №15(Monday, 22 January 2018 15:16)
Вибір професії та свого призначення, мабуть, один з найважливіших етапів у житті людини. Тому, до цього питання потрібен особливий підхід та допомога фахівців. А діти з особливими освітніми
потребами, в даному питанні, найперші потребують допомоги та психологічного супроводу.
Тому, дана стаття актуальна, цікава, змістовна. Повністю погоджуюсь з автором, що фахівцям соціально-психологічних служб необхідно залучати школярів до таких видів діяльності, які відповідають їх
психофізичним особливостям, стану здоров’я та бажанням, що сприятиме забезпеченню позитивної емоційної атмосфери в учнівському колективі.
#14
Долматова Діана, практичный психолог НВО «Мрія»(Monday, 22 January 2018 22:59)
Марино Володимирівна, дякую за статтю. Дійсно, учні з особливими новітніми потребами мають право і повинні реалізовувати себе у суспільстві, що сприяє кращій соціалізації особистості та розвитку
індивідуальних якостей таких учнів.
#15
Пахолівецька М.В., ЦМСПС(Tuesday, 23 January 2018 03:55)
Стаття має практичне спрямування. Цінність статті полягає в тому, що автор дає методичні рекомендації, алгоритм діяльності практичного психолога щодо підготовки підлітків різних нозологій до
повноцінної інтеграції у суспільство в усіх сферах їхньої життєдіяльності. Також націлює увагу на застосування активних форм роботи з учнями (проведення практикумів, тренінгових занять, залучення до
проектних видів діяльності, участі в акціях, розробки професіограм, самореклами, роботи з інформаційними джерелами, підготовки презентацій, формування карти майбутнього).
Я підтримую думку Марини Володимирівни, що такий підхід сприятиме формуванню в молоді активної позиції щодо вибору професії, адекватної їхнім інтересам, здібностям і нозологічним можливостям. Дякую,
Марино Володимирівно, за участь у конференції.
Будучи слухачем конференції завжди уважно аналізую свої знання та вміння у тій чи іншій темі. Це завжди підсумок власних досягнень та напрацювань, трансформація ідей у роботі. Без сумніву надзвичайно
актуальна тема професійного спрямування, а профорієнтація дітей з особливими освітніми потребами відводить діяльності психолога особливу важливу роль. Дана стаття є чудовим орієнтиром стосовно
головних аспектів у даному напрямку. Пізнавальна, корисна та мотивуюча стаття. Дякую Марині Володимирівні за розкриття психологічних компетенцій у напрямку соціалізації професійних орієнтирів для
дітей з особливими потребами.
#17
Сіренко Я.В., практичний психолог гімназії №9(Wednesday, 24 January 2018 04:52)
Дякую Марині Володимирівні за цікаву і змістовну статтю, в наш час тема професійної орієнтації є надзвичайно актуальною і важливою, особливо коли це стосується дітей з особливими потребами.
#18
Жмура І. В. ЗОШ І-ІІІ ст. №22(Wednesday, 24 January 2018 06:48)
.Основною функцією профільного навчання є розвиток пізнавальних інтересів, нахилів і здібностей старшокласників, їхніх освітніх потреб, зумовлених подальшими життєвими планами та орієнтацією на
можливу майбутню професію. Тому, дана стаття є змістовною та актуальною. Дякую Вам за корисний матеріал.
Дякую автору за змістовну та корисну статтю. Успіхів Вам, Марина Володимирівна, в роботі та нових досягнень !
#20
Антоненко І.А., практичний психолог ГНТН(Wednesday, 24 January 2018 10:06)
Дедалі частіше учнями загальноосвітніх навчальних закладів стають діти з особливими освітніми потребами, і питання їх супроводу – на перетині функцій багатьох спеціалістів, кожен із яких діє в межах
своєї компетенції. Беззаперечно, активним і незамінним учасником цього процесу виступає практичний психолог.
Марина Володимирівна у своїй статті досить змістовно розкрила питання психологічного супроводу професійного визначення здобувачів освіти з особливими потребами. Автор влучно зазначила, що сучасний
ринок праці вимагає від випускника не лише глибоких теоретичних знань, а і здатності самостійно застосовувати їх у нестандартних, постійно змінюваних життєвих ситуаціях, переходу від суспільства
знань до суспільства життєво компетентних громадян. Тому завданням соціально-психологічної служби навчального закладу виступає надання можливості дітям з особливими освітніми потребами знайти себе,
професійно реалізуватися відповідно до своїх інтересів, здібностей та нозологічних можливостей. При цьому, важливу роль відіграє співпраця практичного психолога з учнівським колективом, педагогами та
батьками.
Дякую, Марині Володимирівні, за ґрунтовну статтю!
#21
Євтєєва Т.Г. НВО ЗНЗ №1 (Wednesday, 24 January 2018 21:10)(Wednesday, 24 January 2018 13:34)
Питання допомоги дітям з особливими потребами в професійному самовизначенні на сучасному розвитку суспільства є нагальним. А тому стаття Сосновської М.В. є дуже актуальною, вона зорієнтовує
діяльність фахівців соціально-психологічних служб у процесі роботи зданої проблеми, розкриває пріоритетні завдання та підходи.
#22
Демешкевич В. А. ЗОШ №10, практичний психолог(Friday, 26 January 2018 03:38)
Публікація вирізняється чіткістю викладення, практичною спрямованістю окреслених завдань роботи фахівців соціально-психологічної служби закладів загальної середньої освіти в рамках психологічного
супроводу професійного визначення здобувачів освіти з особливими освітніми потребами. Статтю корисно використовувати в професійній діяльності фахівців психологів та соціальних педагогів.
#23
Сухоручко Катерина, НВО 16(Saturday, 27 January 2018 13:59)
Дякую Марина Володимирівна за таку змістовну статтю в якій висвітлюються ключові завдання фахівців соціально-психологічної служби щодо психологічного супроводу професійного визначення здобувачів
освіти з особливими освітніми потребами. Дана тема є дуже актуальною на сьогоднішній день.
Write a comment
О. Інна (Wednesday, 17 January 2018 05:31)
Дякую автору статті за змістовність та актуальність! Підтримую і погоджуюсь з тим, що дійсно значну роль у підготовці підлітків різних нозологій до повноцінної інтеграції в суспільство в усіх сферах його життєдіяльності має відігравати діяльність соціально-психологічних служб закладів освіти. Інтеграція - складний процес, але нові вимоги до завдань сучасної педагогіки партнерства орієнтовані на тісну співпрацю та особливості дитини. Кожна людина особистість: індивідуальність, потенціали, здібності - все це необхідно враховувати і реалізовувати. Саме дії на засадах партнерства сприятимуть формуванню в молоді активної позиції щодо вибору професії, адекватної їхнім інтересам, здібностям і нозологічним можливостям.
Плеханова Тетяна (практичний психолог "НВО № 8") (Wednesday, 17 January 2018 14:26)
У зв'язку з тим, що сучасний ринок праці вимагає від випускника не лише глибоких теоретичних знань, а і здатності самостійно застосовувати їх у нестандартних, постійно змінюваних життєвих ситуаціях, реалізація даного напряму державної освітньої політики особливої актуальності набуває в роботі із здобувачами освіти, які мають особливі освітні потреби, оскільки сприятиме ліквідації їх соціальної ізольованості. Автор статті нагадав фахівцям соціально-психологічних служб навчальних закладів активі форми роботи з підлітками. Адже, як підкреслив автор: ".. соціально-психологічний супровід професійного самовизначення здобувачів освіти з особливими освітніми потребами має базуватися на: сучасних принципах педагогіки партнерства і дитиноцентризму; взаємодії школярів з соціальним середовищем."
Коваленко Марина (практичний психолог ЗОШ №4) (Thursday, 18 January 2018 01:59)
Проблема, яку висвітлив автор статті є досить актуальною і необхідною у формуванні основних пріоритетів "Нової української школи"
Для того, щоб вирішити проблеми осіб з особливими потребами важливо, з одного боку, створити відповідні умови для реалізації можливостей і здібностей таких людей, їх повноцінної адаптації, а з іншого – забезпечити послугами соціально-психологічного, медичного, реабілітаційного, навчального характеру усіх цих осіб, незалежно від рівня складності їх стану.
Необхідний обмін найефективнішими методиками роботи з інклюзивної освіти та механізмів їх реалізації, обмін найкращими практиками в організації професійної орієнтації молоді з особливими потребами, як важливий чинник досягнення професійної відповідності попиту і пропозиції на ринку праці.
Ланчуковська Ліна (практичний психолог ЗШ №2) (Thursday, 18 January 2018 03:34)
Актуальність даної статті говорить сама за себе, адже активне впровадження інклюзивного навчання вносить в практику повсякденного буття освітнього закладу багато нових аспектів професійної діяльності педагогічного колективу з метою забезпечення сприятливих умов для здобуття освіти дітьми з особливими освітніми потребами. Особлива роль в цьому процесі належить практичному психологу освітнього закладу, його професіоналізму, оскільки саме він повинен створити комфортні умови для формування у дітей з особливими освітніми потребами навичок самостійності, впевненості, мобільності, адже всі діти є цінними і активними членами суспільства.
Наталія Дуняшенко, заступник директора з НВР гімназії № 9 (Thursday, 18 January 2018 05:30)
Дійсно, пріоритетним завданням працівників служб у процесі роботи, спрямованої на формування у підлітків з особливими освітніми потребами професійного самовизначення є: формування в учнів здатності аналізувати власні індивідуальні особливості, визначати рівень своєї придатності до опанування бажаної професії, формувати в себе професійно важливі якості тощо. Дякую пані Марині за чудову статтю!
Марина Курбан (практичний психолог м. СЮТ) (Thursday, 18 January 2018 07:00)
В процесі впровадження інклюзивного навчання у сучасну школу величезну роль відіграє соціально-психологічна служба навчального закладу. В статті дуже змістовно описано алгоритм роботи практичного психолога у підготовці підлітків різних нозологій до повноцінної інтеграції у суспільство.
Марина Нікітіна, нво18 (Thursday, 18 January 2018 14:01)
Підтримую думку Марини Володимирівни. Вважаю, що учні з особливими освітніми потребами найбільше потребують профорієнтаційної допомоги. А також їх батьки, адже саме вони мають тісний звязок зісвоїми дітьми і впливають на їх вибір. Правильний професійний вибір важливий для соціалізації дітей в майбутньому.
Краузе Анастасія, НВО №21 (Monday, 22 January 2018 06:04)
Згодна з автором статті, необхідним і важливим напрямком в роботі соціально-психологічної служби є співпраця із учасниками навчально-виховного процесу школи (учні, вчителі, батьки). Тільки разом ми зможемо допомогти нашим дітям обрати правильний шлях у виборі професії.
Зозуля Віта, психолог ЗОШ-ІНТЕРНАТ (Monday, 22 January 2018 10:04)
Дана тема є актуальною, адже саме професійне самовизначення підлітків з особливими потребами є дуже важливим. Те, який рівень навчальних досягнень діти матимуть по закінченню школи, є не стільки важливим, скільки важливим є обрання правильного професійного та життєвого шляху. Правильно обирати професію мають допомогати фахівці соціально-психологічної служби, вчителі спільно з батьками, враховуючи можливості та інтереси дітей. Дякую за змістовну статтю!
Ракул С.Ю. НВО ЗНЗ №1 (Monday, 22 January 2018 11:38)
Погоджуюсь з автором статті, що самовизначення підлітка з особливими освітніми потребами є важливим в його подальшому житті. При виборі професії підхід до кожної дитини повинен бути індивідуальним з врахуванням його фізичного , розумового розвитку та психолгічних особливостей. Під час перечитування статті замислилась над завданнями поставленими перед працівниками соціально-психологічних служб. В співпраці з учасниками навчально-виховного процесу та батьками ми зможемо допомогти нашим вихованцям. Дякую за статтю!
Мельниченко Лариса, ЗШ І-ІІІ ст. 30 (Monday, 22 January 2018 13:48)
Дійсно завдання психолога, соціального педагога полягає в тому, щоб допомогти визначитись дитині з особливими освітніми потребами у подальшому житті. А за час навчання в школі сприяти залученню до різних видів діяльності, які б допомагали таким дітям розвиватись, налагоджувати стосунки з колективом, відчувати себе комфортно. Проте сприяти розвитку дітей з особливими освітніми потребами необхідно в тісній співпраці з батьками, вчителями, класним керівником. Тоді й результати будуть значно кращі.
Руденко Ольга, практичний психолог НВК "Кіровоградський колегіум" (Monday, 22 January 2018 14:39)
Насправді, як на мене, психологічний супровід професійного визначення учнів з інвалідністю є досить гостим питанням сучасної системи освіти України, адже розмов багато, а практичне впровадження ще не є на достойному рівні.
Погоджуся з автором, що основним завданням спеціалістів соціально-психологічної служби є визначення особливостей їх емоційно-вольової та когнітивної сфер, співвідношення рівня розумового розвитку і вікової норми, рівня розвитку комунікативних здібностей. Важливо, щоб кожна молода людина мала можливість оримати кваліфіковану допомогу при виборі професійного напрямку та відповідну підтримку в процесі допрофільної та профільної підготовки в закладах освіти.
Шевченко Олена НВО №15 (Monday, 22 January 2018 15:16)
Вибір професії та свого призначення, мабуть, один з найважливіших етапів у житті людини. Тому, до цього питання потрібен особливий підхід та допомога фахівців. А діти з особливими освітніми потребами, в даному питанні, найперші потребують допомоги та психологічного супроводу.
Тому, дана стаття актуальна, цікава, змістовна. Повністю погоджуюсь з автором, що фахівцям соціально-психологічних служб необхідно залучати школярів до таких видів діяльності, які відповідають їх психофізичним особливостям, стану здоров’я та бажанням, що сприятиме забезпеченню позитивної емоційної атмосфери в учнівському колективі.
Долматова Діана, практичный психолог НВО «Мрія» (Monday, 22 January 2018 22:59)
Марино Володимирівна, дякую за статтю. Дійсно, учні з особливими новітніми потребами мають право і повинні реалізовувати себе у суспільстві, що сприяє кращій соціалізації особистості та розвитку індивідуальних якостей таких учнів.
Пахолівецька М.В., ЦМСПС (Tuesday, 23 January 2018 03:55)
Стаття має практичне спрямування. Цінність статті полягає в тому, що автор дає методичні рекомендації, алгоритм діяльності практичного психолога щодо підготовки підлітків різних нозологій до повноцінної інтеграції у суспільство в усіх сферах їхньої життєдіяльності. Також націлює увагу на застосування активних форм роботи з учнями (проведення практикумів, тренінгових занять, залучення до проектних видів діяльності, участі в акціях, розробки професіограм, самореклами, роботи з інформаційними джерелами, підготовки презентацій, формування карти майбутнього).
Я підтримую думку Марини Володимирівни, що такий підхід сприятиме формуванню в молоді активної позиції щодо вибору професії, адекватної їхнім інтересам, здібностям і нозологічним можливостям. Дякую, Марино Володимирівно, за участь у конференції.
Брайко О.В., практичний психолог НВО гімназія Т.Шевченка (Tuesday, 23 January 2018 08:03)
Будучи слухачем конференції завжди уважно аналізую свої знання та вміння у тій чи іншій темі. Це завжди підсумок власних досягнень та напрацювань, трансформація ідей у роботі. Без сумніву надзвичайно актуальна тема професійного спрямування, а профорієнтація дітей з особливими освітніми потребами відводить діяльності психолога особливу важливу роль. Дана стаття є чудовим орієнтиром стосовно головних аспектів у даному напрямку. Пізнавальна, корисна та мотивуюча стаття. Дякую Марині Володимирівні за розкриття психологічних компетенцій у напрямку соціалізації професійних орієнтирів для дітей з особливими потребами.
Сіренко Я.В., практичний психолог гімназії №9 (Wednesday, 24 January 2018 04:52)
Дякую Марині Володимирівні за цікаву і змістовну статтю, в наш час тема професійної орієнтації є надзвичайно актуальною і важливою, особливо коли це стосується дітей з особливими потребами.
Жмура І. В. ЗОШ І-ІІІ ст. №22 (Wednesday, 24 January 2018 06:48)
.Основною функцією профільного навчання є розвиток пізнавальних інтересів, нахилів і здібностей старшокласників, їхніх освітніх потреб, зумовлених подальшими життєвими планами та орієнтацією на можливу майбутню професію. Тому, дана стаття є змістовною та актуальною. Дякую Вам за корисний матеріал.
Макаричева Т.М., НВО № 6, соціальний педагог (Wednesday, 24 January 2018 08:05)
Дякую автору за змістовну та корисну статтю. Успіхів Вам, Марина Володимирівна, в роботі та нових досягнень !
Антоненко І.А., практичний психолог ГНТН (Wednesday, 24 January 2018 10:06)
Дедалі частіше учнями загальноосвітніх навчальних закладів стають діти з особливими освітніми потребами, і питання їх супроводу – на перетині функцій багатьох спеціалістів, кожен із яких діє в межах своєї компетенції. Беззаперечно, активним і незамінним учасником цього процесу виступає практичний психолог.
Марина Володимирівна у своїй статті досить змістовно розкрила питання психологічного супроводу професійного визначення здобувачів освіти з особливими потребами. Автор влучно зазначила, що сучасний ринок праці вимагає від випускника не лише глибоких теоретичних знань, а і здатності самостійно застосовувати їх у нестандартних, постійно змінюваних життєвих ситуаціях, переходу від суспільства знань до суспільства життєво компетентних громадян. Тому завданням соціально-психологічної служби навчального закладу виступає надання можливості дітям з особливими освітніми потребами знайти себе, професійно реалізуватися відповідно до своїх інтересів, здібностей та нозологічних можливостей. При цьому, важливу роль відіграє співпраця практичного психолога з учнівським колективом, педагогами та батьками.
Дякую, Марині Володимирівні, за ґрунтовну статтю!
Євтєєва Т.Г. НВО ЗНЗ №1 (Wednesday, 24 January 2018 21:10) (Wednesday, 24 January 2018 13:34)
Питання допомоги дітям з особливими потребами в професійному самовизначенні на сучасному розвитку суспільства є нагальним. А тому стаття Сосновської М.В. є дуже актуальною, вона зорієнтовує діяльність фахівців соціально-психологічних служб у процесі роботи зданої проблеми, розкриває пріоритетні завдання та підходи.
Демешкевич В. А. ЗОШ №10, практичний психолог (Friday, 26 January 2018 03:38)
Публікація вирізняється чіткістю викладення, практичною спрямованістю окреслених завдань роботи фахівців соціально-психологічної служби закладів загальної середньої освіти в рамках психологічного супроводу професійного визначення здобувачів освіти з особливими освітніми потребами. Статтю корисно використовувати в професійній діяльності фахівців психологів та соціальних педагогів.
Сухоручко Катерина, НВО 16 (Saturday, 27 January 2018 13:59)
Дякую Марина Володимирівна за таку змістовну статтю в якій висвітлюються ключові завдання фахівців соціально-психологічної служби щодо психологічного супроводу професійного визначення здобувачів освіти з особливими освітніми потребами. Дана тема є дуже актуальною на сьогоднішній день.