Write a comment

Comments: 23
  • #1

    О. Інна (Wednesday, 17 January 2018 05:31)

    Дякую автору статті за змістовність та актуальність! Підтримую і погоджуюсь з тим, що дійсно значну роль у підготовці підлітків різних нозологій до повноцінної інтеграції в суспільство в усіх сферах його життєдіяльності має відігравати діяльність соціально-психологічних служб закладів освіти. Інтеграція - складний процес, але нові вимоги до завдань сучасної педагогіки партнерства орієнтовані на тісну співпрацю та особливості дитини. Кожна людина особистість: індивідуальність, потенціали, здібності - все це необхідно враховувати і реалізовувати. Саме дії на засадах партнерства сприятимуть формуванню в молоді активної позиції щодо вибору професії, адекватної їхнім інтересам, здібностям і нозологічним можливостям.

  • #2

    Плеханова Тетяна (практичний психолог "НВО № 8") (Wednesday, 17 January 2018 14:26)

    У зв'язку з тим, що сучасний ринок праці вимагає від випускника не лише глибоких теоретичних знань, а і здатності самостійно застосовувати їх у нестандартних, постійно змінюваних життєвих ситуаціях, реалізація даного напряму державної освітньої політики особливої актуальності набуває в роботі із здобувачами освіти, які мають особливі освітні потреби, оскільки сприятиме ліквідації їх соціальної ізольованості. Автор статті нагадав фахівцям соціально-психологічних служб навчальних закладів активі форми роботи з підлітками. Адже, як підкреслив автор: ".. соціально-психологічний супровід професійного самовизначення здобувачів освіти з особливими освітніми потребами має базуватися на: сучасних принципах педагогіки партнерства і дитиноцентризму; взаємодії школярів з соціальним середовищем."

  • #3

    Коваленко Марина (практичний психолог ЗОШ №4) (Thursday, 18 January 2018 01:59)

    Проблема, яку висвітлив автор статті є досить актуальною і необхідною у формуванні основних пріоритетів "Нової української школи"

    Для того, щоб вирішити проблеми осіб з особливими потребами важливо, з одного боку, створити відповідні умови для реалізації можливостей і здібностей таких людей, їх повноцінної адаптації, а з іншого – забезпечити послугами соціально-психологічного, медичного, реабілітаційного, навчального характеру усіх цих осіб, незалежно від рівня складності їх стану.
    Необхідний обмін найефективнішими методиками роботи з інклюзивної освіти та механізмів їх реалізації, обмін найкращими практиками в організації професійної орієнтації молоді з особливими потребами, як важливий чинник досягнення професійної відповідності попиту і пропозиції на ринку праці.

  • #4

    Ланчуковська Ліна (практичний психолог ЗШ №2) (Thursday, 18 January 2018 03:34)

    Актуальність даної статті говорить сама за себе, адже активне впровадження інклюзивного навчання вносить в практику повсякденного буття освітнього закладу багато нових аспектів професійної діяльності педагогічного колективу з метою забезпечення сприятливих умов для здобуття освіти дітьми з особливими освітніми потребами. Особлива роль в цьому процесі належить практичному психологу освітнього закладу, його професіоналізму, оскільки саме він повинен створити комфортні умови для формування у дітей з особливими освітніми потребами навичок самостійності, впевненості, мобільності, адже всі діти є цінними і активними членами суспільства.

  • #5

    Наталія Дуняшенко, заступник директора з НВР гімназії № 9 (Thursday, 18 January 2018 05:30)

    Дійсно, пріоритетним завданням працівників служб у процесі роботи, спрямованої на формування у підлітків з особливими освітніми потребами професійного самовизначення є: формування в учнів здатності аналізувати власні індивідуальні особливості, визначати рівень своєї придатності до опанування бажаної професії, формувати в себе професійно важливі якості тощо. Дякую пані Марині за чудову статтю!

  • #6

    Марина Курбан (практичний психолог м. СЮТ) (Thursday, 18 January 2018 07:00)

    В процесі впровадження інклюзивного навчання у сучасну школу величезну роль відіграє соціально-психологічна служба навчального закладу. В статті дуже змістовно описано алгоритм роботи практичного психолога у підготовці підлітків різних нозологій до повноцінної інтеграції у суспільство.

  • #7

    Марина Нікітіна, нво18 (Thursday, 18 January 2018 14:01)

    Підтримую думку Марини Володимирівни. Вважаю, що учні з особливими освітніми потребами найбільше потребують профорієнтаційної допомоги. А також їх батьки, адже саме вони мають тісний звязок зісвоїми дітьми і впливають на їх вибір. Правильний професійний вибір важливий для соціалізації дітей в майбутньому.

  • #8

    Краузе Анастасія, НВО №21 (Monday, 22 January 2018 06:04)

    Згодна з автором статті, необхідним і важливим напрямком в роботі соціально-психологічної служби є співпраця із учасниками навчально-виховного процесу школи (учні, вчителі, батьки). Тільки разом ми зможемо допомогти нашим дітям обрати правильний шлях у виборі професії.

  • #9

    Зозуля Віта, психолог ЗОШ-ІНТЕРНАТ (Monday, 22 January 2018 10:04)

    Дана тема є актуальною, адже саме професійне самовизначення підлітків з особливими потребами є дуже важливим. Те, який рівень навчальних досягнень діти матимуть по закінченню школи, є не стільки важливим, скільки важливим є обрання правильного професійного та життєвого шляху. Правильно обирати професію мають допомогати фахівці соціально-психологічної служби, вчителі спільно з батьками, враховуючи можливості та інтереси дітей. Дякую за змістовну статтю!

  • #10

    Ракул С.Ю. НВО ЗНЗ №1 (Monday, 22 January 2018 11:38)

    Погоджуюсь з автором статті, що самовизначення підлітка з особливими освітніми потребами є важливим в його подальшому житті. При виборі професії підхід до кожної дитини повинен бути індивідуальним з врахуванням його фізичного , розумового розвитку та психолгічних особливостей. Під час перечитування статті замислилась над завданнями поставленими перед працівниками соціально-психологічних служб. В співпраці з учасниками навчально-виховного процесу та батьками ми зможемо допомогти нашим вихованцям. Дякую за статтю!

  • #11

    Мельниченко Лариса, ЗШ І-ІІІ ст. 30 (Monday, 22 January 2018 13:48)

    Дійсно завдання психолога, соціального педагога полягає в тому, щоб допомогти визначитись дитині з особливими освітніми потребами у подальшому житті. А за час навчання в школі сприяти залученню до різних видів діяльності, які б допомагали таким дітям розвиватись, налагоджувати стосунки з колективом, відчувати себе комфортно. Проте сприяти розвитку дітей з особливими освітніми потребами необхідно в тісній співпраці з батьками, вчителями, класним керівником. Тоді й результати будуть значно кращі.

  • #12

    Руденко Ольга, практичний психолог НВК "Кіровоградський колегіум" (Monday, 22 January 2018 14:39)

    Насправді, як на мене, психологічний супровід професійного визначення учнів з інвалідністю є досить гостим питанням сучасної системи освіти України, адже розмов багато, а практичне впровадження ще не є на достойному рівні.
    Погоджуся з автором, що основним завданням спеціалістів соціально-психологічної служби є визначення особливостей їх емоційно-вольової та когнітивної сфер, співвідношення рівня розумового розвитку і вікової норми, рівня розвитку комунікативних здібностей. Важливо, щоб кожна молода людина мала можливість оримати кваліфіковану допомогу при виборі професійного напрямку та відповідну підтримку в процесі допрофільної та профільної підготовки в закладах освіти.

  • #13

    Шевченко Олена НВО №15 (Monday, 22 January 2018 15:16)

    Вибір професії та свого призначення, мабуть, один з найважливіших етапів у житті людини. Тому, до цього питання потрібен особливий підхід та допомога фахівців. А діти з особливими освітніми потребами, в даному питанні, найперші потребують допомоги та психологічного супроводу.
    Тому, дана стаття актуальна, цікава, змістовна. Повністю погоджуюсь з автором, що фахівцям соціально-психологічних служб необхідно залучати школярів до таких видів діяльності, які відповідають їх психофізичним особливостям, стану здоров’я та бажанням, що сприятиме забезпеченню позитивної емоційної атмосфери в учнівському колективі.

  • #14

    Долматова Діана, практичный психолог НВО «Мрія» (Monday, 22 January 2018 22:59)

    Марино Володимирівна, дякую за статтю. Дійсно, учні з особливими новітніми потребами мають право і повинні реалізовувати себе у суспільстві, що сприяє кращій соціалізації особистості та розвитку індивідуальних якостей таких учнів.

  • #15

    Пахолівецька М.В., ЦМСПС (Tuesday, 23 January 2018 03:55)

    Стаття має практичне спрямування. Цінність статті полягає в тому, що автор дає методичні рекомендації, алгоритм діяльності практичного психолога щодо підготовки підлітків різних нозологій до повноцінної інтеграції у суспільство в усіх сферах їхньої життєдіяльності. Також націлює увагу на застосування активних форм роботи з учнями (проведення практикумів, тренінгових занять, залучення до проектних видів діяльності, участі в акціях, розробки професіограм, самореклами, роботи з інформаційними джерелами, підготовки презентацій, формування карти майбутнього).
    Я підтримую думку Марини Володимирівни, що такий підхід сприятиме формуванню в молоді активної позиції щодо вибору професії, адекватної їхнім інтересам, здібностям і нозологічним можливостям. Дякую, Марино Володимирівно, за участь у конференції.


  • #16

    Брайко О.В., практичний психолог НВО гімназія Т.Шевченка (Tuesday, 23 January 2018 08:03)

    Будучи слухачем конференції завжди уважно аналізую свої знання та вміння у тій чи іншій темі. Це завжди підсумок власних досягнень та напрацювань, трансформація ідей у роботі. Без сумніву надзвичайно актуальна тема професійного спрямування, а профорієнтація дітей з особливими освітніми потребами відводить діяльності психолога особливу важливу роль. Дана стаття є чудовим орієнтиром стосовно головних аспектів у даному напрямку. Пізнавальна, корисна та мотивуюча стаття. Дякую Марині Володимирівні за розкриття психологічних компетенцій у напрямку соціалізації професійних орієнтирів для дітей з особливими потребами.

  • #17

    Сіренко Я.В., практичний психолог гімназії №9 (Wednesday, 24 January 2018 04:52)

    Дякую Марині Володимирівні за цікаву і змістовну статтю, в наш час тема професійної орієнтації є надзвичайно актуальною і важливою, особливо коли це стосується дітей з особливими потребами.

  • #18

    Жмура І. В. ЗОШ І-ІІІ ст. №22 (Wednesday, 24 January 2018 06:48)

    .Основною функцією профільного навчання є розвиток пізнавальних інтересів, нахилів і здібностей старшокласників, їхніх освітніх потреб, зумовлених подальшими життєвими планами та орієнтацією на можливу майбутню професію. Тому, дана стаття є змістовною та актуальною. Дякую Вам за корисний матеріал.

  • #19

    Макаричева Т.М., НВО № 6, соціальний педагог (Wednesday, 24 January 2018 08:05)

    Дякую автору за змістовну та корисну статтю. Успіхів Вам, Марина Володимирівна, в роботі та нових досягнень !

  • #20

    Антоненко І.А., практичний психолог ГНТН (Wednesday, 24 January 2018 10:06)

    Дедалі частіше учнями загальноосвітніх навчальних закладів стають діти з особливими освітніми потребами, і питання їх супроводу – на перетині функцій багатьох спеціалістів, кожен із яких діє в межах своєї компетенції. Беззаперечно, активним і незамінним учасником цього процесу виступає практичний психолог.
    Марина Володимирівна у своїй статті досить змістовно розкрила питання психологічного супроводу професійного визначення здобувачів освіти з особливими потребами. Автор влучно зазначила, що сучасний ринок праці вимагає від випускника не лише глибоких теоретичних знань, а і здатності самостійно застосовувати їх у нестандартних, постійно змінюваних життєвих ситуаціях, переходу від суспільства знань до суспільства життєво компетентних громадян. Тому завданням соціально-психологічної служби навчального закладу виступає надання можливості дітям з особливими освітніми потребами знайти себе, професійно реалізуватися відповідно до своїх інтересів, здібностей та нозологічних можливостей. При цьому, важливу роль відіграє співпраця практичного психолога з учнівським колективом, педагогами та батьками.
    Дякую, Марині Володимирівні, за ґрунтовну статтю!

  • #21

    Євтєєва Т.Г. НВО ЗНЗ №1 (Wednesday, 24 January 2018 21:10) (Wednesday, 24 January 2018 13:34)

    Питання допомоги дітям з особливими потребами в професійному самовизначенні на сучасному розвитку суспільства є нагальним. А тому стаття Сосновської М.В. є дуже актуальною, вона зорієнтовує діяльність фахівців соціально-психологічних служб у процесі роботи зданої проблеми, розкриває пріоритетні завдання та підходи.

  • #22

    Демешкевич В. А. ЗОШ №10, практичний психолог (Friday, 26 January 2018 03:38)

    Публікація вирізняється чіткістю викладення, практичною спрямованістю окреслених завдань роботи фахівців соціально-психологічної служби закладів загальної середньої освіти в рамках психологічного супроводу професійного визначення здобувачів освіти з особливими освітніми потребами. Статтю корисно використовувати в професійній діяльності фахівців психологів та соціальних педагогів.

  • #23

    Сухоручко Катерина, НВО 16 (Saturday, 27 January 2018 13:59)

    Дякую Марина Володимирівна за таку змістовну статтю в якій висвітлюються ключові завдання фахівців соціально-психологічної служби щодо психологічного супроводу професійного визначення здобувачів освіти з особливими освітніми потребами. Дана тема є дуже актуальною на сьогоднішній день.