Write a comment

Comments: 10
  • #1

    Шевченко Олена НВО №15 (Monday, 22 January 2018 17:21)

    Дякую за виклад інформації та результатів власного досвіду. Вважаю актуальним дане питання, так як перед вами стоїть важливе завдання та велика робота "прокласти дорогу в життя" дітям вашого закладу. Цікаво бачити результати моніторингу зайнятості випускників та тематику бесід, виховних годин і т.д. Бажаю Вам натхнення та високої результативності в роботі!

  • #2

    Ольга Нароженко, НВО "СЗОШ №1 - ДНЗ" (Tuesday, 23 January 2018 04:50)

    Стаття є цікавим та актуальним досвідом практичної та теоретичної діяльності педагога в роботі з дітьми з інтелектуальними порушеннями. Переконана, що педагогічна майстерність автора здатна перетворити складнощі навчання й виховання на цілком доступні, а саме: навички соціального життя, комунікативні навички, працевлаштування, можливість самореалізації. Успіхів в подальшій роботі!

  • #3

    Пономаренко Наталія ЗШ І-ІІІ ст № 23 (Wednesday, 24 January 2018 07:35)

    Дуже цікава та пізнавальна стаття особливо приємно, що дається опора на практичний досвід учнів, адже вся ця профілізація здійснюється саме для того, щоб максимально розширити вміння та знання учнів для подальшої самостійної діяльності та конкурентної спроможності

  • #4

    Полудень Л. (Thursday, 25 January 2018 05:18)

    Дякую автору за змістовну статтю, яка ознайомили із завданням та реалізацією профільного навчання в спеціальному закладі для дітей з інтелектуальними порушеннями та поділилась власним досвідом, методами, прийомами, які направлені на привиття первинних професійних компетенцій та профорієнтації учнів.

  • #5

    Кондратенко Тетяна, НВО "СЗОШ № 1 - ДНЗ" (Thursday, 25 January 2018 09:03)

    Стаття змістовна, цікава. Автор розкрила роботу класного керівника в напрямку вибору майбутньої професії учнями з інтелектуальними порушеннями. Наведені приклади профорієнтаційної роботи на уроках математики. В статті також розкрита робота всього педагогічного колективу закладу у забезпеченні соціально – психологічного супроводу
    в реалізації допрофільного та профільного навчання.

  • #6

    Петрова Т.В., НВО "СЗОШ № 1 - ДНЗ" (Thursday, 25 January 2018 09:10)

    Дуже змістовна стаття. Простежується власний досвід педагога. Дуже добре, що наведені дані про подальше навчання учнів після закінчення спеціальної школи. Це говорить про те, що робота в закладі в даному напрямку ведеться.

  • #7

    Савицький Віталій НВО "СЗОШ №1 - ДНЗ" (Friday, 26 January 2018 00:45)

    Дякую автору за змістовний виклад матеріалу. Стаття є досить актуальною, де вказані основні орієнтири забезпечення соціально – психологічного супроводу в реалізації до профільного та профільного навчання в спеціальному закладі освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями.

  • #8

    Стародубцов Анатолій НВО "СЗОШ №1 - ДНЗ" (Friday, 26 January 2018 01:08)

    В статті автора розглянуті вектори забезпечення соціально-психологічного супроводу в реалізації допрофільного та профільного навчання в спеціальному закладі освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями, окреслюються основні напрями цієї роботи, підготовки учнів до самостійного життя.

  • #9

    Людмила Умріхіна (Friday, 26 January 2018 02:59)

    За результатами Вашого дослідження, видно, що найбільша частина учнів особливо в останні роки, самостійно обирають профіль навчання та вступають в навчальні заклади, це свідчить про те, що у період життєвого самовизначення вони отримали належну консультативну допомогу, як з боку вчителя - предметника, класного керівника, так і з боку психологічної служби навчального закладу. Бажаю Вам успіхів, бо, як сказав ректор одного з університетів: "Країна, яка хотіла б адекватно відповідати на серйозні виклики часу, повинна спиратись, у першу чергу, на хорошу математичну освіту, інакше немає в цієї країни майбутнього".

  • #10

    Ярошевська Катерина, НВО "СпецЗОШ №1-ДНЗ",28.01.18р. (Sunday, 28 January 2018 03:23)

    З цікавістю ознайомилась з даним дослідженням. Вчителька добре володіє сутнісною характеристикою підготовки учнів з інтелектуальними порушеннями до життєдіяльності у відкритому суспільстві, яка виявляється у налаштуванні учнів на майбутнє, на саморегуляцію їх поведінки на основі реальних цілей та цінностей. Дуже позитивно, що після закінчення школи підтримується педагогічний їх супровід.