Шевченко Олена НВО №15(Monday, 22 January 2018 17:31)
Робота з дітьми з інтелектуальними поушеннями складна, потрібна, обов'язкова. Для даної категорії дітей найважливішим є соціалізація та вміння бути конкурентноспроможним у житті. Праця через уроки
трудового навчання стає для дітей джерелом професійного визначення. Дякую за змістовну статтю.
Підготовка дитини з інтелектуальними порушеннями до повноцінного самостійного життя є надзвичайно необхідною. Цілком згодна та підтримую думку автора даної статті. Важливо формувати у учнів бажання
та уміння вчитися, а на уроках трудового навчання ще й працювати (тобто виконувати практичну дію: вирізати, клеїти, конструювати, випилювати, шити, вишивати тощо). Вчитель досягає значних
результатів, добираючи найбільш ефективні засоби, методи, прийоми та форми організації освітнього процесу.
#3
Людмила Проценко(Tuesday, 23 January 2018 12:09)
Дякую автору за змістовну статтю. Запропонована педагогічна технологія трудового навчання допоможе вдосконаленню системи трудової підготовки учнів та може бути використана як засіб успішної
соціалізації дітей з інтелектуальними порушеннями, покращення рівня життя, формування їхньої життєвої компетентності.
#4
Кондратенко Тетяна(Thursday, 25 January 2018 09:38)
Стаття дійсно, цікава, змістовна. Розкрито етапи роботи на уроках трудового навчання. Саме ці уроки дають можливість учням з інтелектуальними порушеннями визначитися з обранням майбутньої професії,
сприяють формуванню життєвих комптенцій тощо.
#5
Савицький Віталій НВО "СЗОШ №1 - ДНЗ"(Friday, 26 January 2018 00:36)
Дякую автору за змістовний матеріал з актуальною інформацією про наступність в роботі початкової та середньої ланки в реалізації до профільного навчання в роботі з дітьми з інтелектуальними
порушеннями про адаптацію учнів в соціумі, виборі професії.
#6
Швець Андрій Володимирович(Friday, 26 January 2018 01:19)
Стаття актуальна, носить інформаційно - профорієнтаційний практичний характер, розкрито етапи підготовки учнів з інтелектуальними порушеннями від простих до складних прийомів роботи, виконанню
технологічних операцій, їх застосуванню в подальшому житті.
#7
Володимир Непоможець" НВО ЗОШ №1ДНЗ"(Friday, 26 January 2018 02:26)
Автор статті широко розкриває прийоми та методи навчання школярів які потребують підвищеної уваги щодо формування житєвих компетенцій які у майбутньому використають у настуному виборі робітничої
професії, та соціалізації у сфері практичної діяльності.
#8
Людмила Плужник(Friday, 26 January 2018 04:06)
Змістовна статья, розкриті основні аспекти даної теми, а саме послідовність набуття професійних умінь і навичок, здібностей учнів з поступовим ускладненням технологічних операцій, які в майбутньому
будуть слугувати надійним орієнтиром у виборі професії.
#9
Постевка Віталій(Friday, 26 January 2018)
Тема статті є актуальною на сучасному етапі розвитку суспільства з ринковими відносинами. Проблема щодо вибору професії є дуже актуальною. Цілком погоджуюсь з автором, що таку роботу потрібно
починати проводити з початкової ланки.
#10
Апостолова А.С., НВО №25(Saturday, 27 January 2018 06:54)
Підготовка дитини з інтелектуальними порушеннями до повноцінного самостійного життя має бути головним завданням для всіх вчителів. Автор статті даже гарно описав роботу на прикладі уроків трудового
навчання.
Дякую автору за цікаву і змістовну статтю
#11
Ярошевська Катерина, НВО"СпецЗОШ№1-ДНЗ"(Sunday, 28 January 2018 03:39)
З цікавістю ознайомилась зі статтею автора. Адже саме трудове навчання допомагає сформувати у учнів з інтелектуальними порушеннями життєве самовизначення для соціальної адаптації їх в суспільстві.
#12
Гериш Вікторія,НВО"СЗОШ №1-ДНЗ"(Sunday, 28 January 2018 16:35)
В статті описані шляхи реалізації до профільного навчання дітей з інтелектуальними порушеннями на уроках праці. Трудове навчання формує життєві, трудові компетентності в учнів, починаючи з початкової
ланки і є дієвим засобом в професійному визначенні в майбутньому, для успішної соціалізації.
Write a comment
Шевченко Олена НВО №15 (Monday, 22 January 2018 17:31)
Робота з дітьми з інтелектуальними поушеннями складна, потрібна, обов'язкова. Для даної категорії дітей найважливішим є соціалізація та вміння бути конкурентноспроможним у житті. Праця через уроки трудового навчання стає для дітей джерелом професійного визначення. Дякую за змістовну статтю.
Нароженко Ольга, НВО "СЗОШ №1 - ДНЗ" (Tuesday, 23 January 2018 04:51)
Підготовка дитини з інтелектуальними порушеннями до повноцінного самостійного життя є надзвичайно необхідною. Цілком згодна та підтримую думку автора даної статті. Важливо формувати у учнів бажання та уміння вчитися, а на уроках трудового навчання ще й працювати (тобто виконувати практичну дію: вирізати, клеїти, конструювати, випилювати, шити, вишивати тощо). Вчитель досягає значних результатів, добираючи найбільш ефективні засоби, методи, прийоми та форми організації освітнього процесу.
Людмила Проценко (Tuesday, 23 January 2018 12:09)
Дякую автору за змістовну статтю. Запропонована педагогічна технологія трудового навчання допоможе вдосконаленню системи трудової підготовки учнів та може бути використана як засіб успішної соціалізації дітей з інтелектуальними порушеннями, покращення рівня життя, формування їхньої життєвої компетентності.
Кондратенко Тетяна (Thursday, 25 January 2018 09:38)
Стаття дійсно, цікава, змістовна. Розкрито етапи роботи на уроках трудового навчання. Саме ці уроки дають можливість учням з інтелектуальними порушеннями визначитися з обранням майбутньої професії, сприяють формуванню життєвих комптенцій тощо.
Савицький Віталій НВО "СЗОШ №1 - ДНЗ" (Friday, 26 January 2018 00:36)
Дякую автору за змістовний матеріал з актуальною інформацією про наступність в роботі початкової та середньої ланки в реалізації до профільного навчання в роботі з дітьми з інтелектуальними порушеннями про адаптацію учнів в соціумі, виборі професії.
Швець Андрій Володимирович (Friday, 26 January 2018 01:19)
Стаття актуальна, носить інформаційно - профорієнтаційний практичний характер, розкрито етапи підготовки учнів з інтелектуальними порушеннями від простих до складних прийомів роботи, виконанню технологічних операцій, їх застосуванню в подальшому житті.
Володимир Непоможець" НВО ЗОШ №1ДНЗ" (Friday, 26 January 2018 02:26)
Автор статті широко розкриває прийоми та методи навчання школярів які потребують підвищеної уваги щодо формування житєвих компетенцій які у майбутньому використають у настуному виборі робітничої професії, та соціалізації у сфері практичної діяльності.
Людмила Плужник (Friday, 26 January 2018 04:06)
Змістовна статья, розкриті основні аспекти даної теми, а саме послідовність набуття професійних умінь і навичок, здібностей учнів з поступовим ускладненням технологічних операцій, які в майбутньому будуть слугувати надійним орієнтиром у виборі професії.
Постевка Віталій (Friday, 26 January 2018)
Тема статті є актуальною на сучасному етапі розвитку суспільства з ринковими відносинами. Проблема щодо вибору професії є дуже актуальною. Цілком погоджуюсь з автором, що таку роботу потрібно починати проводити з початкової ланки.
Апостолова А.С., НВО №25 (Saturday, 27 January 2018 06:54)
Підготовка дитини з інтелектуальними порушеннями до повноцінного самостійного життя має бути головним завданням для всіх вчителів. Автор статті даже гарно описав роботу на прикладі уроків трудового навчання.
Дякую автору за цікаву і змістовну статтю
Ярошевська Катерина, НВО"СпецЗОШ№1-ДНЗ" (Sunday, 28 January 2018 03:39)
З цікавістю ознайомилась зі статтею автора. Адже саме трудове навчання допомагає сформувати у учнів з інтелектуальними порушеннями життєве самовизначення для соціальної адаптації їх в суспільстві.
Гериш Вікторія,НВО"СЗОШ №1-ДНЗ" (Sunday, 28 January 2018 16:35)
В статті описані шляхи реалізації до профільного навчання дітей з інтелектуальними порушеннями на уроках праці. Трудове навчання формує життєві, трудові компетентності в учнів, починаючи з початкової ланки і є дієвим засобом в професійному визначенні в майбутньому, для успішної соціалізації.