Write a comment

Comments: 16
  • #1

    Марина Курбан (Wednesday, 17 January 2018 06:50)

    Дякую автору за змістовний виклад матеріалу. Я згодна з його точкою зору, вибір профілю навчання це дійсно серйозне завдання, як для учнів, так і для їхніх батьків. Тому підхід до нього повинен бути комплексним, в якому також беруть участь педагогічний колектив та психологічна служба навчального закладу. Це повинен бути усвідомлений та осмислений вибір, тому що вибір професійного спрямування впливає на все подальше життя дитини.

  • #2

    О. Інна (Wednesday, 17 January 2018 07:07)

    Дійсно, питання проблеми активізації школярів у професійному самовизначенні - багатогранний процес системної роботи соціально - психологічної служби навчального закладу. Дякую автору за актуальність та змістовність статті.

  • #3

    Владислава (Wednesday, 17 January 2018 12:41)

    Стаття досить актуальна на сьогоднішній день. Наявний послідовний і чіткий виклад матеріалу. Проблема чітко виражена і повністю розкрита автором. Дякую за таку цікаву статтю. Рекомендую до ознайомлення.

  • #4

    Ольга Самофалова, ЗОШ І-ІІІ ст. № 2 (Wednesday, 17 January 2018 13:04)

    Стаття є актуальною і змістовною. Автор чітко показав, що ведучою роллю психологічної служби в умовах профілізації старшої школи є забезпечення навчання учнів з урахуванням індивідуальних нахилів і потреб. Тому важливо допомогти учням визначити сферу, профіль, вибір якого буде бажаним, де дитина зможе проявити свої можливості, здібності, і це допоможе їй у подальшому профорієнтуватися і бути затребуваним на ринку праці.

  • #5

    Плеханова Тетяна (практичний психолог "НВО № 8") (Wednesday, 17 January 2018 14:56)

    Погоджуюсь з автором статті стосовно того, що робота психологічної служби загальноосвітнього навчального закладу у напрямі забезпечення ефективності допрофільної підготовки і профільного навчання учнів дає позитивні результати лише тоді, коли сприяє формуванню в них готовності до свідомого вибору майбутнього профілю навчання на основі врахування своїх здібностей і нахилів, ґрунтується на чітко вибудуваній системі психологічного супроводу навчання, в основі якої лежить тісна співпраця психологів з педагогічним колективом, батьками учнів.

  • #6

    Самонова Валентина, загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ст. № 10 (Wednesday, 17 January 2018 23:48)

    За профільним навчанням - майбутнє! При цьому виявлення інтелектуальних здібностей учнів має важливе значення для вибору і змісту профільного навчання, підхід до якого має бути комплексним, в якому беруть участь не тільки діти й батьки. Тут має спрацювати і педагогічний колектив та психологічна служба навчального закладу. Це повинен бути усвідомлений та обгрунтований вибір, тому що вибір професійного спрямування впливає на все подальше життя особи.

  • #7

    Зозуля Віта, психолог ЗОШ-ІНТЕРНАТ (Monday, 22 January 2018 11:08)

    У даній статті розкриті основні найважливіші питання, що стосуються супроводу профільного навчання. Мене дуже зацікавила саме модель просвітницької діяльності практичних психологів закладів освіти. Все чітко, зрозуміло та доступно розкрито.

  • #8

    Світлана Ракул , психолог НВО ЗНЗ №1 (Monday, 22 January 2018 12:10)

    Погоджуюсь з автором статті, що профільне навчання має важливе значення для вихованців . Кожен вихованець повинен усвідомлно підходити до вибору профільного навчання. А допомогти маємо всі в співпрці соціально- психологічна служба, педагоги закладу, батьки та організації які мають відношення та вплив на вибір професії. Дякую за актуальність статті!

  • #9

    Пилипенко Т.О. ЗШ №7 (Monday, 22 January 2018 13:27)

    Грунтовно розкрито принципи проведення діагностування, компонети готовності та етапи просвітницької роботи практичного психолога. Які є на даний момент важливими у роботі. Дякую за статтю.

  • #10

    Руденко Ольга, практичний психолог НВК "Кіровоградський колегіум" (Monday, 22 January 2018 14:08)

    Найбільш раннє виявлення і розвиток здібностей, нахилів і потреб учнів, формування стійкої мотивації до навчання - це є фендаментом психологічного забезпечення допрофільної підготовки та профільного навчання. Автор влучно зазначає, що правильні умови організації психологічного супроводу допрофільного та профільного навчання допомогають гармонійному формуванню особистісної готовності учнів до свідомого вибору майбутньої професії. Дякую, за чітке формулювання етапів просвітницької роботи практичного психолога з учнями, щодо визначення та вибору певного профілю навчання

  • #11

    Богачук В.В., директор ЗОШ № 10 (Monday, 22 January 2018 14:11)

    Вважаю що стаття, значима так як.Володимир Андрійович , маючи власний практичний досвід, щодо психологічного супроводу профільного навчання ставить ціллю своєї роботи з даного напрямку - виховання особистості, здатної до самореалізації, професійного зростання й мобільності в умовах реформування сучасної освіти.
    Загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ступенів №10 має професійного, творчого, ініціативного ПРАКТИЧНОГО психолога і тому майбутні плани, щодо розвитку освітньго закладу (профісійний ліцей) матимуть добру підтримку психологічної служби.

  • #12

    Шевченко Олена НВО №15 (Monday, 22 January 2018 15:44)

    Досить насичена стаття. Розкрито багато аспектів роботи психологічної служби: її важливість, відповідальність, багатоетапність, причому, з урахуванням особливостей кожного учня. Дякую автору за висвітлення праць багатьох науковців, що працювали в напрямку напрямку.

  • #13

    Марина Сосновська (Wednesday, 24 January 2018 06:11)

    Погоджуюсь з автором, що головним завданням психологічного супроводу розвитку професійних орієнтирів підростаючого покоління є формування усвідомленого ставлення до вибору професії. А сприяння активізації професійного самовизначення школярів, в першу чергу, полягає у розвитку підлітків, як активних суб'єктів навчальної, комунікативної, творчої, трудової діяльності. Бажаю успіхів, Володимир Андрійович, у професійній діяльності!

  • #14

    Луценко Алена (Wednesday, 24 January 2018 10:05)

    Погоджуюсь з автором, що дійсно соціально- психологічна служба повинна сприяти та розкривати здібності учнів, виявляти їх талант, дбати про професійне сомовизначення., враховуючи можливості кожного учня. Але ще більше мабуть вміти донести батькам учнів про те, на що, їх дитина здатна, враховуючи фізиологічні та психологічні можливості учнів, схильність до певного роду занять, тому що,не завжди можливості дітей співпадають з бажаннями батьків. Тому робота психологічної служби полягає в тому, перш за все допомогти дитині зробити правильний вибір у житті, а батькам зрозуміти, що це важливо для їхньої дитини. Адже., як говорять "Правильний та усвідомлений вибір професії -запорука життєвого успіху".
    Дякую за цікаву статтю.

  • #15

    Антоненко І.А., практичний психолог ГНТН (Wednesday, 24 January 2018 10:14)

    Перед психологічною службою навчального закладу стоїть досить важливе завдання: на основі всіх даних про особливості особистості учня (психофізіологічний стан, рівень домагань, мотиви, потреби, ціннісні орієнтації, рівень освітніх знань) допомогти молодій людині обрати такий профіль навчання, який буде відповідати її потребам, в якому вона зможе максимально реалізувати себе.
    Володимир Андрійович досить детально розкрив важливий напрям психологічного супроводу допрофільного та профільного навчання – діагностування учнів з метою надання рекомендацій під час їх розподілу у класи за профілем.
    Автор статті ґрунтовно проаналізував особливості проведення просвітницької роботи, враховуючи етапи професійного самовизначення учнів.
    Дякую, Володимиру Андрійовичу, за змістовну статтю!

  • #16

    Оксана Нетребенко, заступник директора ЗОШ №10 (Thursday, 25 January 2018 12:51)

    Якісна і грунтовна стаття, у якій всебічно розкрито систему роботи психологічної служби у напрямку професійної орієнтації школярів від 5-го до 11-го класу. Системність та послідовність роботи у цьому напрямку забезпечує учням можливість усвідомлено підійти до вибору професії. Сподіваюсь, що дана праця стане у нагоді для колег Володимира Андрійовича.