Write a comment

Comments: 9
  • #1

    О. Інна (Wednesday, 17 January 2018 07:25)

    Змістовний матеріал з актуальною інформацією про алгоритм діяльності соціального педагога в процесі соціального супроводу дитини з особливими освітніми потребами:
    Погоджуюсь з автором статті
    "Велике соціальне значення із формування ставлення до впровадження інклюзивної освіти та подолання людьми негативних стереотипів щодо людей з особливими потребами полягає в тому, що одним воно дає можливість жити повноцінним життям у суспільстві, а іншим - не сприймати ці особливості упереджено.
    Робота над цим питанням повинна відбуватись постійно і послідовно. "

  • #2

    Валентина Самонова, загальноосвітня школа ІІ-ІІІ ст. № 10 (Wednesday, 17 January 2018 23:43)

    Інтеграція дітей з особливими освітніми потребами в соціум становить актуальну проблему, адже кожна дитина (а особлива - й поготів!) потребує якомога ширших контактів із навколишнім світом. Проте саме лише перебування у колективі без певної педагогічної роботи ще не розв'язує проблеми.
    Має проводитися робота, спрямована на введення дитини у предметний світ і світ людських стосунків. А робити це без грунтовної бази знань неможливо. Автор статті подає інформацію, яка допоможе учасникам освітнього процесу, а особливо тим, хто працює з інклюзивними дітьми, зрозуміти, до кого у першу чергу звертатися, якщо є нагальні питання

  • #3

    Ротарь О.С. КЗ НВО №18 (Sunday, 21 January 2018 03:44)

    Автор статті познайомила з історією навчання та виховання дітей з особливими потребами. Також описала алгоритм діяльності працівників соціальнопсихологічної служби в процесі соціального супроводу дитини з особливими освітніми потребами, що дуже важливо на сучасному етапі впровадження інклюзивного навчання.

  • #4

    Зозуля Віта, психолог ЗОШ-ІНТЕРНАТ (Monday, 22 January 2018 11:02)

    Так, дійсно, проблема, яка порушена, є важливою для подальшого адаптування в соціумі, бо допомагає по-новому поглянути на потреби дітей з особливостями психофізичного розвитку у школі і людей у суспільстві взагалі.

  • #5

    Демешкевич В. А. ЗОШ №10, практичний психолог (Monday, 22 January 2018 13:25)

    Публікація заслуговує на увагу описом роботи соціального педагога щодо організації супроводу дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання. Автор окреслила особливості роботи соціальних педагогів в організації профільності в умовах інклюзії, що є актуальним та малодослідженим питанням.

  • #6

    Шевченко Олена НВО №15 (Monday, 22 January 2018 15:59)

    Досить насичена стаття. Питання розкрите до найменших подробиць та деталей, що й потребує робота з дітками інклюзивних класів. Сподобалась думка, і я з нею погоджуюсь, що соціальне значення із формування ставлення до впровадження інклюзивної освіти та подолання людьми негативних стереотипів щодо людей з особливими потребами полягає в тому, що одним воно дає можливість жити повноцінним життям у суспільстві, а іншим - не сприймати ці особливості упереджено.

  • #7

    Пономаренко Наталія ЗШ І-ІІІ ст. 23 (Wednesday, 24 January 2018 07:43)

    Так, дуже важливо і не просто адаптувати дітей даної категорії до соціуму, його вимог. Тому дана стаття є цікавою та корисною в плані розкриття поетапності роботі з родиною, дитиною та оточуючими. Адже, як не прикро, досить часто можна почути зневажливі зауваження від дорослих і дітей щодо людей з інвалідністю, їх відкрита зневага та небажання спілкуватися є досить великим випробуванням, яке складно пережити на одинці.

  • #8

    Марина Сосновська (Thursday, 25 January 2018 01:56)

    Професія соціального педагога вимагає від фахівців постійно перебувати в пошуках сучасних форм та методів роботи, опановувати нові технології соціально-педагогічної діяльності. Така робота вимагає чіткості, послідовності та сталого алгоритму діяльності. Автор детально розкрила основні кроки соціально-педагогічного супроводу дитини в інклюзивному класі задля її розвитку та сприяння соціалізації. Любов Анатоліївна чітко розкрила зміст, мету, завдання, напрями діяльності соціального педагога щодо організації супроводу дітей з особливими освітніми потребами. Дана стаття буде корисна як спеціалістам, які працюють в інклюзивних класах, так і молодим спеціалістам! Дякую автору!

  • #9

    Оксана Нетребенко, заступник директора ЗОШ №10 (Thursday, 25 January 2018 13:11)

    Зважаючи на те, що процес розвитку і поширення інклюзивного навчання лише набуває обертів, практичний досвід впровадження інклюзії є надзвичайно актуальним. Змістовна стаття Любов Анатоліївни містить циклограму роботи соціального педагога у цьому напрямку, окреслює шляхи співпраці з роботою шкільного психолога і найголовніше - грунтується на власному досвіді роботи, тому, на мою думку, має бути цікавою не лише соціальним педагогам та адміністрації освітніх закладів, а й усім, кого цікавить питання інклюзивного навчання .