Дійсно, законодавче закріплення профільності старшої школи в Україні є прогресивним кроком у напрямку забезпечення її варіативності, широкої диференціації та індивідуалізації навчання, відповідності
змісту освітнім запитам та інтересам учнів. Допрофільна підготовка допомагає визначенню учнів старших класів основної школи у вибранні ними профільних напрямів майбутнього навчання та широкої сфери
наступної професійної діяльності. Автор статті чітко виділила мету та основні завдання психолого-педагогічного супроводу допрофільного навчання, та зробила опис реалізації поставленої мети та завдань
на прикладі навчального закладу КЗ "НВО № 15"
Дійсно " саме перед практичним психологом стоїть завдання виконувати функції просвітителя, консультанта, експерта, менеджера, тренера, співавтора, в допомозі молодій людині правильно обрати профіль
навчання, визначитися щодо майбутньої професії". Враховуючі сучасні потреби суспільства, потрібно звернути увагу на системність допрофільної і профільної освіти, на творчу партерську роботу всіх
ланок школи та батьківства. Дана стаття розкриває суть проблематики допрофільного навчання з врахуванням інклюзії. Погоджуюсь з попереднім коментарем, що автор чітко зазначила мету, завдання,
реалізацію щодо досягнення мети психолого - педагогічного супроводу допрофільного навчання.
#3
Марина Нікітіна, нво18(Thursday, 18 January 2018 13:47)
Корисна змістовна стаття, яка цілком розкриває особливості системи допрофільної та профільної освіти у закладі та окреслює роль психолога у ній. Багато цінної методичної інформації.
#4
Ковальчук Валентина НВО#15(Friday, 19 January 2018 04:58)
Дякую автору статті за корисну інформацію. Згодна, що потрібно використовувати соціально- психологічний супровід під час реалізаціїї допрофільного навчаня.
#5
Севрук Н.П. НВО №15(Friday, 19 January 2018 06:15)
Актуальна, корисна стаття! Погоджуюсь з автором статті, що перед практичним психологом стоїть важливе завдання-допомогти молодій людині обрати такий профіль навчання, який буде відповідати її
потребам, в якому вона зможе максимально реалізувати себе. Дякую.
#6
Ротарь О.С. КЗ НВО №18(Sunday, 21 January 2018 03:05)
Дякую автору статті за змістовний матеріал. Правильний вибір профілю навчання це - перший крок до дорослого життя. Я згодна із дослідженням американських вчених про важливість вибору професії. Роль
працівників соціально-психологічної служби і полягає в тому, щоб учні зробили правильний вибір.
#7
Головко О.М. НВО № 15(Sunday, 21 January 2018 12:31)
На етапах допрофільної та профільної підготовки особливо важливий системний підхід, взаємодія всіх учасників освітнього процесу, чіткість і узгодженість педагогічної, психолого-педагогічної,
інформаційної та організаційної діяльності. Тема статті є актуальною на сучасному етапі розвитку освіти. Дякую.
#8
Яшан О.В. НВО № 15(Sunday, 21 January 2018 12:41)
Дуже змістовна стаття. Багато корисної методичної інформації взяла на замітку. Дякую
#9
Петруляк О.А. НВО №15(Sunday, 21 January 2018 13:36)
Дякую за цікаву статтю. Профільна освіта - перший крок для самовизначення особистості, а психологічна підготовка учнів до профільного навчання необхідна та важлива на сучасному етапі.
#10
Краузе Анастасія, НВО №21(Monday, 22 January 2018 05:47)
Насправді, на школу лягає велика відповідальність за правильне інформування учнів щодо допрофільного-профільного навчання. І ми, психологи, відіграєм важливу роль у визначенні учнями свого
майбутнього шляху, а саме, вибір професії, яка приноситиме задоволення!
Дякую за змістовний виклад матеріалу на вічну тему профорієнтації!
#11
Зозуля Віта, психолог ЗОШ-ІНТЕРНАТ(Monday, 22 January 2018 11:25)
Справді, роль психолога є однією з найважливіших у професійному ссамовизначенні та у у виборі профілю навчання. Перед психологом стоїть важливе завдання: на основі всіх даних про особливості
особистості допомогти учням обрати такий профіль навчання, який буде відповідати її потребам, інтересам, і в якому вона зможе максимально реалізувати себе.
#12
Демешкевич В. А. ЗОШ №10, практичний психолог(Monday, 22 January 2018 13:36)
Цікаві та актуальні думки стосовно висвітлення основних аспектів реалізації та проблематики допрофільної підготовки та профільного навчання здобувачів освітніх послуг. Завдання та особливості
організації соціально-психологічного та психолого-педагогічного супроводу в реалізації питання профільності доречно взяти в практику роботи. Заслуговує на увагу модель діагностичної, корекційної,
інформаційно-просвітницької роботи працівників психологічної служби освітнього закладу.
#13
Марина Сосновська(Tuesday, 23 January 2018 13:13)
Так, допрофільна освіта - це фундамент професійного вибору, адекватного можливостям, інтересам, потребам особистості. Саме в період допрофільного навчання у школяра формуються світогляд, бачення
власного майбутнього, усвідомлення свої сильних та слабких сторін, інтереси стають сталими, потреби зростають. І, погоджуюсь с автором, що професійний психологічний супровід не просто допомогає
окремій особистості правильно обрати профіль навчання та визначитись з майбутньою професією, а й, в широкому сенсі, сприяє розвитку суспільства в цілому. Майбутнє нашої держави в руках нашого
підростаючого, конкурентноспроможного на сучасному ринку праці, покоління! Дякую, Олено Миколаївно, за змістовний матеріал!
#14
Пономаренко Наталія(Wednesday, 24 January 2018 06:57)
Так, погоджуюся з вами про важливість роботи психолога і її багатогранність. Сил вам та наснаги у цій нелегкій справі!
Write a comment
Плеханова Тетяна (практичний психолог "НВО № 8") (Wednesday, 17 January 2018 14:52)
Дійсно, законодавче закріплення профільності старшої школи в Україні є прогресивним кроком у напрямку забезпечення її варіативності, широкої диференціації та індивідуалізації навчання, відповідності змісту освітнім запитам та інтересам учнів. Допрофільна підготовка допомагає визначенню учнів старших класів основної школи у вибранні ними профільних напрямів майбутнього навчання та широкої сфери наступної професійної діяльності. Автор статті чітко виділила мету та основні завдання психолого-педагогічного супроводу допрофільного навчання, та зробила опис реалізації поставленої мети та завдань на прикладі навчального закладу КЗ "НВО № 15"
Осташик Інна (практичний психолог СЗШ № 14) (Thursday, 18 January 2018 07:08)
Дійсно " саме перед практичним психологом стоїть завдання виконувати функції просвітителя, консультанта, експерта, менеджера, тренера, співавтора, в допомозі молодій людині правильно обрати профіль навчання, визначитися щодо майбутньої професії". Враховуючі сучасні потреби суспільства, потрібно звернути увагу на системність допрофільної і профільної освіти, на творчу партерську роботу всіх ланок школи та батьківства. Дана стаття розкриває суть проблематики допрофільного навчання з врахуванням інклюзії. Погоджуюсь з попереднім коментарем, що автор чітко зазначила мету, завдання, реалізацію щодо досягнення мети психолого - педагогічного супроводу допрофільного навчання.
Марина Нікітіна, нво18 (Thursday, 18 January 2018 13:47)
Корисна змістовна стаття, яка цілком розкриває особливості системи допрофільної та профільної освіти у закладі та окреслює роль психолога у ній. Багато цінної методичної інформації.
Ковальчук Валентина НВО#15 (Friday, 19 January 2018 04:58)
Дякую автору статті за корисну інформацію. Згодна, що потрібно використовувати соціально- психологічний супровід під час реалізаціїї допрофільного навчаня.
Севрук Н.П. НВО №15 (Friday, 19 January 2018 06:15)
Актуальна, корисна стаття! Погоджуюсь з автором статті, що перед практичним психологом стоїть важливе завдання-допомогти молодій людині обрати такий профіль навчання, який буде відповідати її потребам, в якому вона зможе максимально реалізувати себе. Дякую.
Ротарь О.С. КЗ НВО №18 (Sunday, 21 January 2018 03:05)
Дякую автору статті за змістовний матеріал. Правильний вибір профілю навчання це - перший крок до дорослого життя. Я згодна із дослідженням американських вчених про важливість вибору професії. Роль працівників соціально-психологічної служби і полягає в тому, щоб учні зробили правильний вибір.
Головко О.М. НВО № 15 (Sunday, 21 January 2018 12:31)
На етапах допрофільної та профільної підготовки особливо важливий системний підхід, взаємодія всіх учасників освітнього процесу, чіткість і узгодженість педагогічної, психолого-педагогічної, інформаційної та організаційної діяльності. Тема статті є актуальною на сучасному етапі розвитку освіти. Дякую.
Яшан О.В. НВО № 15 (Sunday, 21 January 2018 12:41)
Дуже змістовна стаття. Багато корисної методичної інформації взяла на замітку. Дякую
Петруляк О.А. НВО №15 (Sunday, 21 January 2018 13:36)
Дякую за цікаву статтю. Профільна освіта - перший крок для самовизначення особистості, а психологічна підготовка учнів до профільного навчання необхідна та важлива на сучасному етапі.
Краузе Анастасія, НВО №21 (Monday, 22 January 2018 05:47)
Насправді, на школу лягає велика відповідальність за правильне інформування учнів щодо допрофільного-профільного навчання. І ми, психологи, відіграєм важливу роль у визначенні учнями свого майбутнього шляху, а саме, вибір професії, яка приноситиме задоволення!
Дякую за змістовний виклад матеріалу на вічну тему профорієнтації!
Зозуля Віта, психолог ЗОШ-ІНТЕРНАТ (Monday, 22 January 2018 11:25)
Справді, роль психолога є однією з найважливіших у професійному ссамовизначенні та у у виборі профілю навчання. Перед психологом стоїть важливе завдання: на основі всіх даних про особливості особистості допомогти учням обрати такий профіль навчання, який буде відповідати її потребам, інтересам, і в якому вона зможе максимально реалізувати себе.
Демешкевич В. А. ЗОШ №10, практичний психолог (Monday, 22 January 2018 13:36)
Цікаві та актуальні думки стосовно висвітлення основних аспектів реалізації та проблематики допрофільної підготовки та профільного навчання здобувачів освітніх послуг. Завдання та особливості організації соціально-психологічного та психолого-педагогічного супроводу в реалізації питання профільності доречно взяти в практику роботи. Заслуговує на увагу модель діагностичної, корекційної, інформаційно-просвітницької роботи працівників психологічної служби освітнього закладу.
Марина Сосновська (Tuesday, 23 January 2018 13:13)
Так, допрофільна освіта - це фундамент професійного вибору, адекватного можливостям, інтересам, потребам особистості. Саме в період допрофільного навчання у школяра формуються світогляд, бачення власного майбутнього, усвідомлення свої сильних та слабких сторін, інтереси стають сталими, потреби зростають. І, погоджуюсь с автором, що професійний психологічний супровід не просто допомогає окремій особистості правильно обрати профіль навчання та визначитись з майбутньою професією, а й, в широкому сенсі, сприяє розвитку суспільства в цілому. Майбутнє нашої держави в руках нашого підростаючого, конкурентноспроможного на сучасному ринку праці, покоління! Дякую, Олено Миколаївно, за змістовний матеріал!
Пономаренко Наталія (Wednesday, 24 January 2018 06:57)
Так, погоджуюся з вами про важливість роботи психолога і її багатогранність. Сил вам та наснаги у цій нелегкій справі!