Write a comment

Comments: 9
  • #1

    Ірина Волкова (Wednesday, 17 January 2018 06:23)

    Дуже цікаво почути думку психолога щодо здійснення профільної підготовки в школі І-ІІ ступеню в сучасних умовах, дякую за змістовну статтю.

  • #2

    Плеханова Тетяна (практичний психолог "НВО № 8") (Wednesday, 17 January 2018 14:59)

    Погоджуюсь з автором статті стосовно того, що профілізація потрібна для забезпечення індивідуальних потреб школярів, які виявляють підвищений інтерес до окремих предметів, і для професійного самовизначення, до успішної соціалізації, полегшення адаптації до самостійного життя, подолання інфантилізму підлітків, виховання відповідальності за прийняття рішень.

  • #3

    Марина Курбан (практичний психолог м. СЮТ) (Thursday, 18 January 2018 06:43)

    Згодна з думкою автора, що вибір професії - справа серйозна. Тому соціально-психологічна служба навчального закладу повинна проводити з дітьми профорієнтаційну роботу протягом усього періоду їх навання в закладі. А також, залучати до цієї роботи і батьків учнів.

  • #4

    Осташик Інна (практичний психолог СЗШ № 14) (Thursday, 18 January 2018 08:04)

    Актуальне питання професійного консультування та просвіти щодо профілізації. Автором статті наведені приклади (психодіагностика, аналіз наукових праць), які розкривають зазначену тему.
    Якщо підсумком діяльності середньої школи будуть мотиваційна, інформаційна та практична готовність школяра до вибору, то її роботу з допрофільного навчання можна вважати успішною. У Концепції профільного навчання в старшій школі зазначено, що профільне навчання – вид диференційованого навчання, що передбачає врахування освітніх потреб, схильностей і здібностей учнів і створення умов для навчання старшокласників відповідно до їхнього професійного самовизначення, що забезпечується за рахунок змін у меті, змісті, структурі та організації навчального процесу.

  • #5

    Мельниченко Лариса, ЗШ І-ІІІ ст. 30 (Monday, 22 January 2018 14:54)

    Цікава стаття з різноманітними дослідженнями, яка дійсно показує інтереси, схильності, та мотивацію дітей до навчання. Погоджуюсь з тим, що завдання психолога вірно змотивувати учнів на правильний вибір профілю та майбутньої професії. Дякую за цікаву розкриття даної теми!

  • #6

    Шевченко Олена НВО №15 (Monday, 22 January 2018 16:11)

    "Якщо людина обрала професію, яка їй подобається і займається справою, яка відповідає її життєвим принципам та вподобанням, вона буде шукати можливості для вдосконалення і саморозвитку" - повністю погоджуюсь з даною думкою. Ще хочеться зазначити, що значну цінність вважаю у висвітленні практичної роботи та результатів досліджень. Бажаю домінування "глибинних основ" а не "отримувани "на горіхи"". Позитивне Дякую!

  • #7

    Любов Тканова ЗОШ №23 (Tuesday, 23 January 2018 14:24)

    Велика подяка за змістовну статтю та розкриття питання допрофільної підготовки учнів з врахуванням вікових особливостей учнів 8-9 класів, адже саме в цьому віці підвищується їхня пізнавальна активність і розумові дані, формується часова перспектива, вони свідомо починають задумуватися про своє майбутнє і планувати подальшу навчальну і професійну діяльність.Отже профілізація потрібна для забезпечення індивідуальних потреб школярів, які виявляють підвищений інтерес до окремих предметів.

  • #8

    Марина Сосновская (Wednesday, 24 January 2018 07:13)

    Підтримую думку автора, що професійне самовизначення є основою основ успішного життєвого старту людини. Адже, правильно обрана професія у майбутньому має всі шанси стати улюбленою справою. Відповідність напрямку діяльності життєвим принципам та вподобанням особистості буде стимулювати її до постійного пошуку можливостей для вдосконалення та саморозвитку, що, безумовно буде відзначаться на результативності її діяльності. Успіхів Вам та вдячних вихованців!

  • #9

    Антоненко І.А., практичний психолог ГНТН (Thursday, 25 January 2018 12:39)

    Формування потреби і здатності до самовизначення відповідно до інтелектуальних можливостей особистості, підготовка людей високої освіченості і культури та кваліфікованих спеціалістів сьогодні можливі завдяки переходу до профільного навчання, яке спрямоване на реальне життєве і професійне самовизначення випускників навчального закладу.
    Автором статті розкрито основні аспекти соціально-психологічного супроводу учнів різних ланок, як одного з дієвих способів реалізації Концепції профільного навчання.
    При цьому, автор значну увагу приділяє мотиваційній готовності як складової особистісної готовності учня до профільного навчання. Мотивація є рушійною силою навчальної і професійної діяльності. Викликає зацікавлення проведене дослідження мотивації учнів.
    Дякую за пізнавальну статтю. Бажаю реалізації всіх ваших творчих задумів.