Автор статті влучно підкреслила той факт, що профорієнтація і психологічний супровід профільного навчання має здійснюватися на всіх вікових етапах. Саме встановлення наступності між загальною
середньою і професійною освітою, забезпечення можливостей постійного духовного самовдосконалення особистості, формування інтелектуального та культурного потенціалу як найвищої цінності нації – є
основною метою профільного навчання.
Погоджуюсь і підтримаю автора статті в тому, що робота психологічної служби буде ефективною лише тоді, коли психологи вибудовуватимуть систему поетапно і в тісній співпраці з керівництвом закладу,
педагогічним колективом, батьками, з урахуванням потреб сьогодення. Професійне самовизначення – це складний динамічний процес орієнтації особистості у професійно-трудовому середовищі, розвитку та
самореалізації духовних і фізичних можливостей, формування адекватних професійний намірів і планів, реалістичного образу себе, як професіонала. В основі психологічного забезпечення допрофільної
підготовки та профільного навчання передбачається найбільш раннє виявлення і розвиток здібностей, нахилів і потреб учнів, формування стійкої мотивації до навчання, сприяння свідомому вибору учнями
галузі майбутньої професійної діяльності.
#3
Зозуля Віта, психолог ЗОШ-ІНТЕРНАТ(Monday, 22 January 2018 11:15)
Згідна з автором у тому, що організацію профільного навчання, професійної підготовки неможливо забезпечити без психологічного супроводу, оскільки, практичний психолог має бути повноправним учасником
процесів допрофільної, профільної, професійної підготовки учнів та вихованців.
#4
Шевченко Олена НВО №15(Monday, 22 January 2018 16:23)
На рівні роботи позашкільного закладу формування профільної компетентності є одним з найважливіших. Тому дане питання актуальне. У соціально-психологічної служби є гарна можливість посприяти та
допомогти у визначенні майбутньої професії враховуючи здівності, вподобаня, нахили. Бажаю Вам та вашому закладу компетентних випускників, як результату плідної праці. Дякую.
#5
Марина Сосновська(Tuesday, 23 January 2018 14:12)
Дякую, Марино Ігорівно, що Ви зробили акцент на тому, що ефективність роботи психологічної служби залежить від налагодженої співпраці з усіма учасниками навчально-виховного процесу. Практичному
психологу надзвичайно важлива розуміння й підтримка, як адміністрації, так і педагогічного колективу, члени якого, в свою чергу, усвідомлюють важливість професійного психологічного супроводу. Успіху
Вам, нових ідей!Не зупиняйтесь на досягнутому!
#6
Пономаренко Наталія(Wednesday, 24 January 2018 06:49)
Ваша робота дуже важлива в становленні особистості в період професійного самовизначення, а до того діти розширюють свій практичний досвід шляхом здобуття нових практичних навичок, проходження
дослідження, профконсультування, інформування
Write a comment
Плеханова Тетяна (практичний психолог "НВО № 8") (Wednesday, 17 January 2018 15:04)
Автор статті влучно підкреслила той факт, що профорієнтація і психологічний супровід профільного навчання має здійснюватися на всіх вікових етапах. Саме встановлення наступності між загальною середньою і професійною освітою, забезпечення можливостей постійного духовного самовдосконалення особистості, формування інтелектуального та культурного потенціалу як найвищої цінності нації – є основною метою профільного навчання.
Осташик Інна (практичний психолог СЗШ № 14) (Thursday, 18 January 2018 08:28)
Погоджуюсь і підтримаю автора статті в тому, що робота психологічної служби буде ефективною лише тоді, коли психологи вибудовуватимуть систему поетапно і в тісній співпраці з керівництвом закладу, педагогічним колективом, батьками, з урахуванням потреб сьогодення. Професійне самовизначення – це складний динамічний процес орієнтації особистості у професійно-трудовому середовищі, розвитку та самореалізації духовних і фізичних можливостей, формування адекватних професійний намірів і планів, реалістичного образу себе, як професіонала. В основі психологічного забезпечення допрофільної підготовки та профільного навчання передбачається найбільш раннє виявлення і розвиток здібностей, нахилів і потреб учнів, формування стійкої мотивації до навчання, сприяння свідомому вибору учнями галузі майбутньої професійної діяльності.
Зозуля Віта, психолог ЗОШ-ІНТЕРНАТ (Monday, 22 January 2018 11:15)
Згідна з автором у тому, що організацію профільного навчання, професійної підготовки неможливо забезпечити без психологічного супроводу, оскільки, практичний психолог має бути повноправним учасником процесів допрофільної, профільної, професійної підготовки учнів та вихованців.
Шевченко Олена НВО №15 (Monday, 22 January 2018 16:23)
На рівні роботи позашкільного закладу формування профільної компетентності є одним з найважливіших. Тому дане питання актуальне. У соціально-психологічної служби є гарна можливість посприяти та допомогти у визначенні майбутньої професії враховуючи здівності, вподобаня, нахили. Бажаю Вам та вашому закладу компетентних випускників, як результату плідної праці. Дякую.
Марина Сосновська (Tuesday, 23 January 2018 14:12)
Дякую, Марино Ігорівно, що Ви зробили акцент на тому, що ефективність роботи психологічної служби залежить від налагодженої співпраці з усіма учасниками навчально-виховного процесу. Практичному психологу надзвичайно важлива розуміння й підтримка, як адміністрації, так і педагогічного колективу, члени якого, в свою чергу, усвідомлюють важливість професійного психологічного супроводу. Успіху Вам, нових ідей!Не зупиняйтесь на досягнутому!
Пономаренко Наталія (Wednesday, 24 January 2018 06:49)
Ваша робота дуже важлива в становленні особистості в період професійного самовизначення, а до того діти розширюють свій практичний досвід шляхом здобуття нових практичних навичок, проходження дослідження, профконсультування, інформування