Write a comment

Comments: 18
  • #1

    Плеханова Тетяна (практичний психолог "НВО № 8") (Wednesday, 17 January 2018 15:08)

    Погоджуюсь з автором статті стосовно того, що профільне навчання є способом реалізації особистісно-орієнтованого підходу в сучасній освіті, а профільна школа допомогає створенню простору для самовизначення учнів, сприяє більш усвідомленій побудові життєвої й професійної перспективи старшокласників, дозволяє враховувати професійні схильності та уподобання підлітків, їх здатності й наміри в плані побудови професійної перспективи.

  • #2

    Коваленко Марина (практичний психолог ЗОШ №4) (Thursday, 18 January 2018 02:25)

    На основі статті можна стверджувати, що профільне навчання в Україні - незворотний процес, необхідність його визнано у всьому світі. Адже сенс життя кожної людини полягає у найбільш повній життєвій самореалізації, що має принести користь суспільству і самій людині.

  • #3

    Ланчуковська Ліна (практичний психолог ЗШ №2) (Thursday, 18 January 2018 03:24)

    Особисто мені, дуже сподобалось, як автор статті зробив акцент на актуальності та необхідності профільної орієнтації, яку роль в даному визначенні відіграє соціально-психологічна служба освітнього закладу, адже створення умов для проектування індивідуальної траєкторії професійного самовизначення - це велика, багатогранна та необхідна робота.

  • #4

    Оксана Даценко НВО шклоа-ліцей № 21 (Thursday, 18 January 2018 14:49)

    Автор статті розкрила основні завдання до профільної підготовки, описала взаємодію учасників навчально – виховного процесу та системи психологічного супроводу, які використовує наш навчальний заклад, а також зазначає,що профільна школа створює простір для самовизначення учнів, сприяє усвідомленій побудові життєвої й професійної перспективи старшокласників, дозволяє враховувати професійні схильності та уподобання підлітків.

  • #5

    Олена Каліман. ДНЗ 14 (Friday, 19 January 2018 02:37)

    Імпонує системний підхід автора до питання.Актуально висвітлена питання психологічного супроводу профільної освіти.Дякую

  • #6

    Осташик Інна (практичний психолог СЗШ № 14) (Friday, 19 January 2018 07:10)

    Кожен Н.З. має свої скарбнички профорієнтаційного напрямку, автор статті поділилася досвідом профорієнтаційної діяльності закладу і що, є дійсно, важливим в роботі соціально-психологічної служби - звертати увагу на процес самопізнання, самореалізацію особистості; сутність самовизначення. Актуально в супроводі - системний підхід, взаємодія всіх учасників освітнього процесу. Допрофільне і профільне навчання є способом реалізації особистісно-орієнтованого підходу в сучасній освіті.

  • #7

    Шовкопляс Н.А., вихователь ГПД, НВО школа-ліцей №21 (Friday, 19 January 2018 14:04)

    Автор статті,провела дослідження щодо психологічного супроводу профільного навчання та створення умов для проектування індивідуальної траєкторії навчальної діяльності учнів, психологічною службою. Також було представлено яскраві приклади застосування прийомів та методів реалізації допрофільного та профільного навчання в закладах освіти.

  • #8

    Ротарь О.С. КЗ НВО №18 (Sunday, 21 January 2018 03:18)

    Дякую автору статті за змістовний виклад матеріалу. Я погоджуюсь з тим, що важливо сідомо вибрати професію ще у школі. Досвід роботи у цьому напрямку автора статті можна використати і усебе на практиці.

  • #9

    Гончарук О.М., соціальний педагог (Monday, 22 January 2018 03:09)

    Тема актуальна. Дійсно, професійне самовизначення - умова успішного розвитку людини, самореалізації, знаходження себе в суспільстві. Системний підхід забезпечує формування адекватного сприйняття своїх можливостей, здібностей, перспектив. На даний час є безліч професій, тому описані форми та методи роботи допоможуть не розгубитися у цьому вирі. Водночас прийняття відповідальності за свій вибір теж важливий, так що "трикутник взаємодії " батьків, учнів та психологічної служби закладу створює необхідні умови для самовизначення.
    Автору бажаю успіху в роботі!

  • #10

    Демешкевич В. А. ЗОШ №10, практичний психолог (Monday, 22 January 2018 13:52)

    Заслуговує на увагу опис орієнтовної структури взаємодія учасників навчально – виховного процесу, розробка системи психологічного супроводу в рамках досвіду профорієнтаційної діяльності, що використовується у власній практиці роботи. Публікація корисна можливістю переглянути впровадження теоретичного досвіду на професійних теренах.

  • #11

    Руденко Ольга, практичний психолог НВК "Кіровоградський колегіум" (Monday, 22 January 2018 13:56)

    Дійсно, впровадження інформаційних технологій, дистанційного навчання та інших педагогічних інновацій відкриває ширші горизонти для профільної освіти; коли учень самостійно обирає, те що дійсно цікаво саме йому. Влучно підмучено автором, що дуже важливо дати підлітку зрозуміти, що відповідальність у виборі профілю лежить на ньому, приймати рішення потрібно йому – це робота на мотивацію профвибору, служить доброю моделлю для взаємодій в даній сфері у майбутньому.
    Дякую, за те що поділилися професійним досвідом, це справді цінно.

  • #12

    Шевченко Олена НВО №15 (Monday, 22 January 2018 16:42)

    Процес самовдосконалення особистості учня в реалізації допрофільного та профільного навчання досить багатогранний і потребує багатьох зусиль. Тому, перед соціально-психологічною службою стоїть велике завдання для підтримки, допомоги учням. Дуже добре розкрите дане питання автором. Особисто для себе вважаю цінним опис практичної роботи у закладі. Шкода, що ми та наші учні залежимо від фінансування закладів, яке змушує настільки зменшувати кількість гуртків та можливостей для розвитку. Дякую автору. Бажаю надхнення в роботі та розширення можливостей для самовдосконалення!

  • #13

    Л.Засінець , диреткор НВО №21 (Tuesday, 23 January 2018 03:51)

    Практичні психологи є повноправними учасниками освітнього процесу, психологія - базовою дисципліною для розуміння природи і механізмів, які відбуваються в сучасній школі.
    Автор статті вдало продемонструвала психологічне забезпечення успішної реалізації освітніх завдань профільного та допрофільного навчання, які полягають у творенні природовідповідних віковим особливостям школярів умов, а саме: максимальну реалізацію в роботі з учнями потенційних можливостей, резервів розвитку; розвиток індивідуальних особливостей школярів - інтересів, схильностей, здібностей, срямованості ціннісних орієнтацій; створення сприятливого для самореалізації особистості учня психологічного клімату. Все це дозволяє учневі вирішувати проблему саморозвитку.
    Бажаю Анастасії Микаїлівні творчої праці у психолого -педагогічному супроводі учня в системі безперервної освіти на всіх її етапах.

  • #14

    Сергій Козлов, вчитель фізичної культри, НВО №21 (Tuesday, 23 January 2018 15:14)

    Прочитав статтю Анастасії Микаїлівні, і зробив висновок про те, що професійне самовизначення складний і тривалий процес, і шкільні психологи докладають великих зусиль, щоби дитина хоча б почала задумуватися над питанням, "А що далі?" Хотів би я занати, якй відсоток випусників працюють за дипломом? Настя, бажаю невтрачати запалу в роботі, творчого натхнення, залишайся такою ж чарівною, і усміхненною завжди!

  • #15

    Шевелєва Л.А., заступник директора з НВР НВО №21 (Wednesday, 24 January 2018 00:29)

    Автор статті вдало розкрив одну з найскладніших проблем, яка постає перед учнем— вибір майбутньої професії. Вирішення її є важливою як для юної особистості, так і для батьків і вчителів: від правильного вибору професії залежить успіх людини в житті, її самореалізація. Сьогодні змінилися завдання, які ставляться перед школою та педагогами. Впровадження профільного навчання забезпечить реалізацію принципу особистісно орієнтованого навчання, що значно розширить можливості учня під час професійного вибору в майбутньому. Впровадження профільного навчання формує ключові компетентності учні набувають навичок самостійної, науково-практичної, дослідницько-пошукової діяльності. Успіхів та натхнення в роботі!

  • #16

    Жмура І. В. ЗОШ І-ІІІ ст. №22 (Wednesday, 24 January 2018 06:15)

    Актуальність статті, дійсно, зумовлена потребами сьогодення. Автор вдало продемонструвала психологічне забезпечення успішної реалізації освітніх завдань профільного та допрофільного навчання. Дякую за цікаву та цінну статтю.

  • #17

    Марина Сосновська (Wednesday, 24 January 2018 08:19)

    Так, підґрунтям профорієнтаційної діяльності мають бути результати діагностичної роботи, і лише після їх аналізу практичний психолог має планувати профконсультацію, яка буде відповідати потребам конкретної аудиторії. Зважаючи, що вибір професії розглядається як багатоетапний процес утворення та прийняття рішення, на увагу заслуговує акцентування автора на тому, що важливо не лише надати консультаційну допомогу учневі, а й ознайомити з результатами проведеної діагностичної роботи батьків, адже їх думка для дитини є авторитетною. Успіхів та натхнення у роботі, Анастасіє Микаїлівно!

  • #18

    Антоненко І.А., практичний психолог ГНТН (Thursday, 25 January 2018 13:01)

    Анастасія Миколаївна у своїй статті влучно зазначила, що учні у період допрофільної підготовки та профільного навчання стикаються з цілим рядом труднощів: невміння правильно оцінити власні можливості, невиважене ставлення до професійного вибору, нерівномірність інтелектуального та особистісного розвитку у процесі профільного навчання. Тому молоді люди потребують підтримки та допомоги соціально-психологічної служби, педагогів, батьків в процесі важливого вибору у своєму житті.
    Цінним для ознайомлення є представлений досвід профорієнтаційної діяльності у закладі.
    Дякую автору за цікаву та змістовну статтю! Бажаю, Анастасії Миколаївні, подальших творчих звершень на професійній ниві.