Write a comment

Comments: 13
  • #1

    Оксана стародубцова (Wednesday, 17 January 2018 02:21)

    Дякую автору статті за змістовний виклад матеріалу. Актуальність статті, дійсно, зумовлена потребами сьогодення – посиленням ключової місії школи у професійному визначенні, створенням умов для розвитку творчої особистості, здатної ефективно працювати та навчатися упродовж усього життя. Цілком погоджуюся, що саме психолог і соціальний педагог зможе створити реальні умови для професійного самовизначення кожного школяра, забезпечити реалізацію особистісно-орієнтованого принципу організації освітнього процесу, що значно розширить можливості самого учня у виборі власного майбутнього. Бажаю творчих успіхів!

  • #2

    Ольга Самофалова, ЗОШ І-ІІІ ст. № 2 (Wednesday, 17 January 2018 13:18)

    Погоджуюсь з автором статті. Перед практичним психологом стоїть важливе завдання: на основі всіх даних про особливості особистості допомогти молодій людині обрати такий профіль навчання, який буде відповідати її потребам, в якому вона зможе максимально реалізувати себе.

  • #3

    Плеханова Тетяна (практичний психолог "НВО № 8") (Wednesday, 17 January 2018 15:18)

    Погоджуюсь з авторос статті стосовно того, що грунтовний діагностичний фундамент в організації психолого-педагогічного супровіду допрофільної підготовки та профільного навчання зробить ефективним і результативним процес формування життєвої, професійної, інтелектуальної компетентності учня, а психологічна просвіта батьків учнів та педагогів навчальних закладів з приводу даної теми, слугуватиме додатковою підтримкою професійному самовизначенню кожного школяра

  • #4

    Бойко О.Ф. (ЗДВР ЗШ №2) (Thursday, 18 January 2018 07:23)

    В умовах профільного навчання свідомому професійному самовизначенню учнів старшої школи сприяє кваліфіковане проведення з ними профорієнтаційної роботи саме психологом. Для досягнення мети профорієнтації і реалізації профорієнтаційних завдань він повинен вміти визначити комплекс засобів педагогічного впливу на особистість. Тому дана стаття є гарним путівником з вирішення питання професійного самовизначення учнівської молоді.

  • #5

    Доленко І.О., ЗОШ І-ІІІступенів №2 (Thursday, 18 January 2018 13:06)

    Вибір професії - справа серйозна. Саме встановлення наступності між загальною середньою і професійною освітою, забезпечення можливостей постійного духовного самовдосконалення особистості, формування інтелектуального та культурного потенціалу як найвищої цінності нації – є основною метою профільного навчання.Тому соціально-психологічна служба навчального закладу повинна проводити з дітьми профорієнтаційну роботу протягом усього періоду їх навчання в закладі. Дякую Лініі Анатоліївні за актуальну і змістовну статтю.

  • #6

    О. Інна (Friday, 19 January 2018 07:56)

    Актуальне питання сьогодення, звичні конретні кроки, які тільки бери - та виконуй. Мабудь кожен замислювався і ставав перед вибором...
    Автор статті окреслила певні дії для супроводу і реалізації професійного самовизначення старшокласників..

  • #7

    Зозуля Віта, психолог ЗОШ-ІНТЕРНАТ (Monday, 22 January 2018 10:55)

    Стаття є цікавою та містить корисну інформацію про те, як повинна здійснюватися діяльність психолога та які його завдання саме на етапах допрофільного та профільного навчання. Дякую!

  • #8

    Руденко Ольга, практичний психолог НВК "Кіровоградський колегіум" (Monday, 22 January 2018 13:08)

    Погоджуюся, що запитом сучасного суспільтва освіта має стати більш індивідуалізованою, функціональною і ефективною. Учень має чітко увідомлювати свою роль в суспільстві та той вклад в його розвиок, який він може дати. А профільна освіта дає ті орієнтири, які необхідні сучасному школяреві для подальшого професійного та особистісного зростання. Роль соціально-психологічної служби закладу в побудові допрофільної та профільної освіти неможливо переоцінити, адже психологи та соціальні педагоги, забезпечують підтримку не лише школяра, а й батьків та педагогів, зосереджуючи увагу на основних акцентах продуктивного та цікавого професійного життя майбутного спеціаліста

  • #9

    Пилипенко Т.О. ЗШ №7 (Monday, 22 January 2018 13:33)

    Цілком погоджуюсь, профільне навчання потрібне для забезпечення індивідуальних потреб школярів, які виявляють підвищений інтерес до окремих предметів, і для професійного самовизначення, полегшення адаптації до самостійного життя.

  • #10

    Шевченко Олена НВО №15 (Monday, 22 January 2018 16:56)

    Погоджуюсь з думкою, що крім рівня розвитку інтелектуальних здібностей, потрібно вивчати рівень розвитку творчих здібностей, соціального і фізичного розвитку та ін. Процес професійного самовихначення відповідальний і дуже важливий, і повинен відбуватися на різних етапах розвитку. Тому, зміст даної статті досить актуальний та змістовний. Корисним вважаю практичні посилання, які можу використовувати і у своїй роботі. Дякую!

  • #11

    Долматова Діана, практичный психолог НВО «Мрія» (Monday, 22 January 2018 23:02)

    Дякую за цікаву доповідь. Погоджусь з вашою думкою, адже школа відіграє значну роль для подальшого професійного самовизначення учнів, та становлення професійних інтересів.

  • #12

    Пономаренко Наталія (Wednesday, 24 January 2018 07:03)

    Цікава стаття яка розкриває важливість психологічного і педагогічного супроводу на всіх етапах розвитку учня.

  • #13

    Марина Сосновська (Wednesday, 24 January 2018 08:40)

    Дякую, Ліно Анатоліївно, що Ви підкреслили те, що метою профорієнтаційної діяльності практичного психолога є не просто допомога учневі у виборі профілю навчання та майбутньої професії, а першочерговим завданням є формування особистості, яка вміє навчатися впродовж життя, критично мислити, ставити цілі та досягати їх, працювати в команді, спілкуватися в багатокультурному середовищі, адже ці якості та правильний вибір професії допоможуть їй стати успішною на сучасному ринку праці. Бажаю успіхів на професійній ниві!