Оксана стародубцова(Wednesday, 17 January 2018 02:21)
Дякую автору статті за змістовний виклад матеріалу. Актуальність статті, дійсно, зумовлена потребами сьогодення – посиленням ключової місії школи у професійному визначенні, створенням умов для
розвитку творчої особистості, здатної ефективно працювати та навчатися упродовж усього життя. Цілком погоджуюся, що саме психолог і соціальний педагог зможе створити реальні умови для професійного
самовизначення кожного школяра, забезпечити реалізацію особистісно-орієнтованого принципу організації освітнього процесу, що значно розширить можливості самого учня у виборі власного майбутнього.
Бажаю творчих успіхів!
#2
Ольга Самофалова, ЗОШ І-ІІІ ст. № 2(Wednesday, 17 January 2018 13:18)
Погоджуюсь з автором статті. Перед практичним психологом стоїть важливе завдання: на основі всіх даних про особливості особистості допомогти молодій людині обрати такий профіль навчання, який буде
відповідати її потребам, в якому вона зможе максимально реалізувати себе.
Погоджуюсь з авторос статті стосовно того, що грунтовний діагностичний фундамент в організації психолого-педагогічного супровіду допрофільної підготовки та профільного навчання зробить ефективним і
результативним процес формування життєвої, професійної, інтелектуальної компетентності учня, а психологічна просвіта батьків учнів та педагогів навчальних закладів з приводу даної теми, слугуватиме
додатковою підтримкою професійному самовизначенню кожного школяра
#4
Бойко О.Ф. (ЗДВР ЗШ №2)(Thursday, 18 January 2018 07:23)
В умовах профільного навчання свідомому професійному самовизначенню учнів старшої школи сприяє кваліфіковане проведення з ними профорієнтаційної роботи саме психологом. Для досягнення мети
профорієнтації і реалізації профорієнтаційних завдань він повинен вміти визначити комплекс засобів педагогічного впливу на особистість. Тому дана стаття є гарним путівником з вирішення питання
професійного самовизначення учнівської молоді.
#5
Доленко І.О., ЗОШ І-ІІІступенів №2(Thursday, 18 January 2018 13:06)
Вибір професії - справа серйозна. Саме встановлення наступності між загальною середньою і професійною освітою, забезпечення можливостей постійного духовного самовдосконалення особистості, формування
інтелектуального та культурного потенціалу як найвищої цінності нації – є основною метою профільного навчання.Тому соціально-психологічна служба навчального закладу повинна проводити з дітьми
профорієнтаційну роботу протягом усього періоду їх навчання в закладі. Дякую Лініі Анатоліївні за актуальну і змістовну статтю.
#6
О. Інна(Friday, 19 January 2018 07:56)
Актуальне питання сьогодення, звичні конретні кроки, які тільки бери - та виконуй. Мабудь кожен замислювався і ставав перед вибором...
Автор статті окреслила певні дії для супроводу і реалізації професійного самовизначення старшокласників..
#7
Зозуля Віта, психолог ЗОШ-ІНТЕРНАТ(Monday, 22 January 2018 10:55)
Стаття є цікавою та містить корисну інформацію про те, як повинна здійснюватися діяльність психолога та які його завдання саме на етапах допрофільного та профільного навчання. Дякую!
Погоджуюся, що запитом сучасного суспільтва освіта має стати більш індивідуалізованою, функціональною і ефективною. Учень має чітко увідомлювати свою роль в суспільстві та той вклад в його розвиок,
який він може дати. А профільна освіта дає ті орієнтири, які необхідні сучасному школяреві для подальшого професійного та особистісного зростання. Роль соціально-психологічної служби закладу в
побудові допрофільної та профільної освіти неможливо переоцінити, адже психологи та соціальні педагоги, забезпечують підтримку не лише школяра, а й батьків та педагогів, зосереджуючи увагу на
основних акцентах продуктивного та цікавого професійного життя майбутного спеціаліста
#9
Пилипенко Т.О. ЗШ №7(Monday, 22 January 2018 13:33)
Цілком погоджуюсь, профільне навчання потрібне для забезпечення індивідуальних потреб школярів, які виявляють підвищений інтерес до окремих предметів, і для професійного самовизначення, полегшення
адаптації до самостійного життя.
#10
Шевченко Олена НВО №15(Monday, 22 January 2018 16:56)
Погоджуюсь з думкою, що крім рівня розвитку інтелектуальних здібностей, потрібно вивчати рівень розвитку творчих здібностей, соціального і фізичного розвитку та ін. Процес професійного самовихначення
відповідальний і дуже важливий, і повинен відбуватися на різних етапах розвитку. Тому, зміст даної статті досить актуальний та змістовний. Корисним вважаю практичні посилання, які можу
використовувати і у своїй роботі. Дякую!
#11
Долматова Діана, практичный психолог НВО «Мрія»(Monday, 22 January 2018 23:02)
Дякую за цікаву доповідь. Погоджусь з вашою думкою, адже школа відіграє значну роль для подальшого професійного самовизначення учнів, та становлення професійних інтересів.
#12
Пономаренко Наталія(Wednesday, 24 January 2018 07:03)
Цікава стаття яка розкриває важливість психологічного і педагогічного супроводу на всіх етапах розвитку учня.
#13
Марина Сосновська(Wednesday, 24 January 2018 08:40)
Дякую, Ліно Анатоліївно, що Ви підкреслили те, що метою профорієнтаційної діяльності практичного психолога є не просто допомога учневі у виборі профілю навчання та майбутньої професії, а
першочерговим завданням є формування особистості, яка вміє навчатися впродовж життя, критично мислити, ставити цілі та досягати їх, працювати в команді, спілкуватися в багатокультурному середовищі,
адже ці якості та правильний вибір професії допоможуть їй стати успішною на сучасному ринку праці. Бажаю успіхів на професійній ниві!
Write a comment
Оксана стародубцова (Wednesday, 17 January 2018 02:21)
Дякую автору статті за змістовний виклад матеріалу. Актуальність статті, дійсно, зумовлена потребами сьогодення – посиленням ключової місії школи у професійному визначенні, створенням умов для розвитку творчої особистості, здатної ефективно працювати та навчатися упродовж усього життя. Цілком погоджуюся, що саме психолог і соціальний педагог зможе створити реальні умови для професійного самовизначення кожного школяра, забезпечити реалізацію особистісно-орієнтованого принципу організації освітнього процесу, що значно розширить можливості самого учня у виборі власного майбутнього. Бажаю творчих успіхів!
Ольга Самофалова, ЗОШ І-ІІІ ст. № 2 (Wednesday, 17 January 2018 13:18)
Погоджуюсь з автором статті. Перед практичним психологом стоїть важливе завдання: на основі всіх даних про особливості особистості допомогти молодій людині обрати такий профіль навчання, який буде відповідати її потребам, в якому вона зможе максимально реалізувати себе.
Плеханова Тетяна (практичний психолог "НВО № 8") (Wednesday, 17 January 2018 15:18)
Погоджуюсь з авторос статті стосовно того, що грунтовний діагностичний фундамент в організації психолого-педагогічного супровіду допрофільної підготовки та профільного навчання зробить ефективним і результативним процес формування життєвої, професійної, інтелектуальної компетентності учня, а психологічна просвіта батьків учнів та педагогів навчальних закладів з приводу даної теми, слугуватиме додатковою підтримкою професійному самовизначенню кожного школяра
Бойко О.Ф. (ЗДВР ЗШ №2) (Thursday, 18 January 2018 07:23)
В умовах профільного навчання свідомому професійному самовизначенню учнів старшої школи сприяє кваліфіковане проведення з ними профорієнтаційної роботи саме психологом. Для досягнення мети профорієнтації і реалізації профорієнтаційних завдань він повинен вміти визначити комплекс засобів педагогічного впливу на особистість. Тому дана стаття є гарним путівником з вирішення питання професійного самовизначення учнівської молоді.
Доленко І.О., ЗОШ І-ІІІступенів №2 (Thursday, 18 January 2018 13:06)
Вибір професії - справа серйозна. Саме встановлення наступності між загальною середньою і професійною освітою, забезпечення можливостей постійного духовного самовдосконалення особистості, формування інтелектуального та культурного потенціалу як найвищої цінності нації – є основною метою профільного навчання.Тому соціально-психологічна служба навчального закладу повинна проводити з дітьми профорієнтаційну роботу протягом усього періоду їх навчання в закладі. Дякую Лініі Анатоліївні за актуальну і змістовну статтю.
О. Інна (Friday, 19 January 2018 07:56)
Актуальне питання сьогодення, звичні конретні кроки, які тільки бери - та виконуй. Мабудь кожен замислювався і ставав перед вибором...
Автор статті окреслила певні дії для супроводу і реалізації професійного самовизначення старшокласників..
Зозуля Віта, психолог ЗОШ-ІНТЕРНАТ (Monday, 22 January 2018 10:55)
Стаття є цікавою та містить корисну інформацію про те, як повинна здійснюватися діяльність психолога та які його завдання саме на етапах допрофільного та профільного навчання. Дякую!
Руденко Ольга, практичний психолог НВК "Кіровоградський колегіум" (Monday, 22 January 2018 13:08)
Погоджуюся, що запитом сучасного суспільтва освіта має стати більш індивідуалізованою, функціональною і ефективною. Учень має чітко увідомлювати свою роль в суспільстві та той вклад в його розвиок, який він може дати. А профільна освіта дає ті орієнтири, які необхідні сучасному школяреві для подальшого професійного та особистісного зростання. Роль соціально-психологічної служби закладу в побудові допрофільної та профільної освіти неможливо переоцінити, адже психологи та соціальні педагоги, забезпечують підтримку не лише школяра, а й батьків та педагогів, зосереджуючи увагу на основних акцентах продуктивного та цікавого професійного життя майбутного спеціаліста
Пилипенко Т.О. ЗШ №7 (Monday, 22 January 2018 13:33)
Цілком погоджуюсь, профільне навчання потрібне для забезпечення індивідуальних потреб школярів, які виявляють підвищений інтерес до окремих предметів, і для професійного самовизначення, полегшення адаптації до самостійного життя.
Шевченко Олена НВО №15 (Monday, 22 January 2018 16:56)
Погоджуюсь з думкою, що крім рівня розвитку інтелектуальних здібностей, потрібно вивчати рівень розвитку творчих здібностей, соціального і фізичного розвитку та ін. Процес професійного самовихначення відповідальний і дуже важливий, і повинен відбуватися на різних етапах розвитку. Тому, зміст даної статті досить актуальний та змістовний. Корисним вважаю практичні посилання, які можу використовувати і у своїй роботі. Дякую!
Долматова Діана, практичный психолог НВО «Мрія» (Monday, 22 January 2018 23:02)
Дякую за цікаву доповідь. Погоджусь з вашою думкою, адже школа відіграє значну роль для подальшого професійного самовизначення учнів, та становлення професійних інтересів.
Пономаренко Наталія (Wednesday, 24 January 2018 07:03)
Цікава стаття яка розкриває важливість психологічного і педагогічного супроводу на всіх етапах розвитку учня.
Марина Сосновська (Wednesday, 24 January 2018 08:40)
Дякую, Ліно Анатоліївно, що Ви підкреслили те, що метою профорієнтаційної діяльності практичного психолога є не просто допомога учневі у виборі профілю навчання та майбутньої професії, а першочерговим завданням є формування особистості, яка вміє навчатися впродовж життя, критично мислити, ставити цілі та досягати їх, працювати в команді, спілкуватися в багатокультурному середовищі, адже ці якості та правильний вибір професії допоможуть їй стати успішною на сучасному ринку праці. Бажаю успіхів на професійній ниві!