Write a comment

Comments: 5
  • #1

    Коврига Наталія (Tuesday, 16 January 2018 12:17)

    Дійсно , проблема наступності не є новою в педагогічній науці, але вона залишається актуальною в кожний період розвитку педагогічної теорії та практики. Тому дана стаття є важливою особливо зараз , в той час коли відбувається профілізації старшої школи. Дякую .

  • #2

    Олійник Н. С., вчитель хімії НВО №1 (Saturday, 20 January 2018 03:56)

    Дуже цікава стаття, наповнена корисним змістом. Вдячна автору за актуальний матеріал!

  • #3

    Ольга Наумець, методист ЦМСПС (Sunday, 21 January 2018 08:00)

    Основний акцент у статті робиться на проблеми навчально-методичного забезпечення освітнього процесу. Корисним при цьому є співпраця з провідними закладами вищої освіти. Дякую за статтю

  • #4

    Сандул Євгенія, ЗДНВР НВО №1 (Tuesday, 23 January 2018 05:08)

    У статті обгрунтована дидактична роль забезпечення наступності в освіті учнів середньої та старшої школи . Повністю згодна з тим , що відсутність належної уваги до наступності між ступенями навчання призводить до неузгодженості ступенів освіти та відсутності координації у діях зацікавлених установ. Це знижує якість підготовки фахівців, веде до фрагментарності та формалізму знань учнів, до зниження розвитку їх творчих можливостей.

  • #5

    Смирнова Н.Б, учитель англійської мови НВО № 1. (Tuesday, 23 January 2018 05:14)

    Дякую за корисну статтю! Безперервна освіта в школі, як важливий фактор модернізації освітньої системи, дає можливість створити єдиний освітній простір, забезпечити послідовність у викладанні, дати можливість поетапно опановувати знання.